Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 29 June 2015, 22:41
Gullwing Gullwing is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Het is weer zover V reageert nergens meer op.
Jammer van een fantastische dame die haar belangen zo slecht regelt.
Met citaat reageren
Oud 04 July 2015, 04:51
Hazes Andre Hazes Andre is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

ze is gewoon bereikbaar via haar website maar werkt minder en selecteert haar klanten, de klanten die verliefd raken of stalken (zie tekst in haar kinky advertentie) die laat ze niet meer toe, haar goed recht lijkt mij, hoor van veel dames dat ze mannen hebben die een plaat voor hun hoofd hebben qua verliefdheid of continue aandacht en antwoord willen hebben op smsjes etc. Terwijl je weet dat je een fantasie koopt voor een x tijd, zoals alle andere klanten, mag een dame dan ook keuzes maken wat ze in haar priveleven doet?

en ze zal wel voldoende klanten hebben om dat te kunnen doen

recensies lijken me in deze rubriek meer de bedoeling

Laatst gewijzigd door Support; 04 July 2015 om 12:04 Reden: link naar andere website verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25 July 2015, 14:02
Gaat nu meedoen

Standaard

Ik ben niet verliefd, ben geen stalker maar zocht gewoon contact om een afspraak te maken.
Graag of niet.
Met citaat reageren
Oud 31 July 2015, 20:28
Gaat nu meedoen

Standaard

Nieuw telefoonnummer, dat verklaart de media stilte.
Nu weer contact met deze heerlijke schoonheid .
Met citaat reageren
Oud 07 December 2015, 18:54
Scuderia77 Scuderia77 is offline
Begint het te leren

Standaard Intense sessie met Mrs. Vernice

Intens. Dat is het beste woord om de laatste sessie met Mrs. Vernice te beschrijven. We hebben samen vele sessies beleefd in de laatste jaren. Het voelt als een samenspel. Natuurlijk, zij heeft de touwtjes stevig in handen. Maar hoe meer ik van mezelf geef, hoe meer zij heeft om op te reageren. Waar ik dan weer nog meer genot uit haal.

We hadden een sessie van twee uur. En ik weet oprecht niet meer precies wat we allemaal gedaan hebben. De totale ervaring was in overweldigend. Het motto van de sessie was in ieder geval; Harder en de grenzen opzoeken.

De start van de sessie was een 'opwarmertje'. Liggend op mijn rug werden mijn handen en voeten vastgemaakt. Ook mijn pik en ballen werden gebonden. Soms krijg ik dan gelijk een blinddoek om, maar deze keer niet. Haar kledingkeuze was weer opwindend en haar grote borsten zijn machtig mooi. Maar de grootste aantrekkingskracht zit in haar ogen, de blik die ze me geeft is intens. Helemaal op het moment dat ze een glimlach geeft als ze mijn grenzen opzoekt.

Ik weet niet meer wat er precies allemaal heeft plaatsgevonden en in welke volgorde. In willekeurige volgorde, zijn dit een aantal elementen:

- Kaarsvet. Normaal gesproken heb ik een blinddoek om, waardoor ik het niet voel aankomen. Deze keer niet. Ze koos er bewust voor om me te laten zien hoe hoog ze de kaars boven mijn borst vast had. Ze keek me met een glimlach recht in mijn ogen, en ik zie tegelijkertijd het kaarsvet vallen richting mijn rechter tepel. Stekende pijn, maar ik bijt door, ook als de andere tepel aan de beurt is. Het kaarsvet kwam op een later moment weer terug. Waarbij het over mijn onderrug en billen gegoten wordt, op een moment dat ik het niet verwacht had. Heel heftig!

- Zwepen. Met een platte zweep, kregen met name mijn tepels er flink van langs. En ook mijn pik en ballen moesten er aan geloven. Ze weet hoe gevoelig mijn ballen zijn, maar ze vond blijkbaar dat we de grens een beetje moesten opzoeken. Ze sloeg er gelukkig niet zo hard op als bij m'n tepels, maar ze zocht wel zeker het randje van mijn pijngrens op. Ook mijn rug en kont pakte ze aan, maar dan met een flogger. Ook hier werd de grens opgezocht.

- Laarzen likken. Met een halsband om, trok ze me van het bed naar een stoel. Op mijn handen en knieën ging ik achter haar aan. Haar voeten waren gehuld in mooie zwarte laarzen die ik allebei van boven tot onder moest likken. Ik genoot ervan en ook de halsband vond ik opwindend. Wat mijzelf eigenlijk wel weer verraste dat ik daar plezier uit kon halen.

- Sounding. Het boezemt de meeste angst bij me in. Aangezien we grenzen gingen opzoeken, moest ook deze grens opgezocht worden. We hebben het geprobeerd, maar het was toch iets te heftig deze keer. Het is wel eens goed gelukt in andere sessies, maar niet altijd. Ik vertrouw haar, ze weet wat ze doet. En ze merkte dus ook aan dat dit nu net over de grens was voor mij.

- Facesitting. Een aantal keren achter elkaar ontnam ze mijn adem terwijl ze op mijn gezicht zat. Vastgebonden liggen terwijl je niet kan ademen, is misschien wel het meest machtige 'wapen'. En eerlijk is eerlijk, wetende dat zo een mooie vrouw op je gezicht zit is opwindend.

- Anaal. Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal in me heb gehad Ik voelde iets kouds, en ik heb ook een warm branderig gevoel gevoeld. En ze gebruikte een groter formaat dildo dan ik eerder heb gehad. Ook wist ze meermaals mijn prostaat te vinden. Blijft toch een apart gevoel!

Wat ik erg prettig vond is dat ze mij, elke keer als ze de grens had opgezocht, even de tijd gunde om bij te komen en me vriendelijk melde dat ik het goed had gedaan. Een gevoel van waardering is erg fijn op zo een moment. En aan haar stem en aanrakingen merkte ik dat ik eventjes kan ontspannen.

De finish van de twee uren sessie was met een vibrator. Zoekend naar mijn gevoelige plekken, terwijl ze mijn prostaat masseerde. Minuten lang lag ik te kronkelen van genot, op het randje van een orgasme. Het uiteindelijke klaarkomen was één van de heftigste orgasmes die ik heb gehad. Ik moest echt even bijkomen, ik was 2 uur lang van de wereld geweest. Het was intens geweest!

Nadat ik weer met beide benen op de grond was en de tijd kreeg om op te frissen, namen we hartelijk afscheid van elkaar. Met een voldaan gevoel en een grote glimlach liep ik naar buiten.

Bij het schrijven, denk ik weer aan de volgende keer. Met het gevoel dat ik graag dit weer wil meemaken met haar. Maar wat zal ze dan in petto hebben? Ik ben er bang voor dat een paar grenzen weer een beetje verder verlegd worden!
Met citaat reageren
Oud 03 January 2016, 19:39
flying flying is offline
Gaat nu meedoen

Standaard Recensie

Recensie Mistress Vernice

Ik zit aan de bar. Meesteres en Godin Vernice heeft Haar slaaf per SMS ontboden om Haar te komen dienen en hem bloot te stellen aan Haar grenzeloze geile sadisme.
Via erotische sexlesssen heeft mijn Godin Haar slaaf meegenomen naar Haar sadistisch geile SM wereld waar menig marteling hem te wachten staat. Ik ben Haar bezit en zal voor Haar pijn lijden.
Ze weet dat ik de slavenkeding aan heb. Ze heeft mij bevolen om deze aan te trekken en aan de bar te gaan zitten. Ik wacht dus maar af en mag alleen maar recht voor mij uit kijken en wat water drinken. Na wat wachten arriveert mijn Meesteres ze komt achter mij staan
Ze doet net alsof ze mij begroet met een omhelzing maar uiteindelijk checkt ze of ik de prikbh om heb en drukt deze even wat extra aan. Mijn Meesteres fluistert in mijn oor of ik dit fijn vind? Ik antwoord van ja waarop Ze zegt dat ik nog even van de pijn maf genieten want ze moet zich nog omkleden. Ze knijpt nog even in mijn tepel en gaat naar boven. Na nog wat extra pijnlijke minuten wordt Ik opgeroepen om naar boven te komen. Ik meld mij op de kamer van mijn Meesteres.
Ik krijg de opdracht om mij uit te kleden en gehuld in mijn slavenkleding moet ik in de slavenhouding op Haar wachten. Na verloop van tijd is mijn Meesteres van mening dat Ze wat aandacht aan Haar slaaf wilt besteden. Was de Meesteres aan de bar nog de vriendelijkheid zelve op dit moment ziet Ze er dreigend uit en straalt het geile sadisme uit Haar ogen. Met alleen Haar slanke benen gehuld in lange leren laarzen loopt ze om haar slaaf en controleert de conditie van de slaaf. Met Haar zweep laat Ze Haar slaaf weer even duidelijk maken dat hij Haar bezit is en dat pijn lijden daar een onderdeel van is. De prikbh en de cockring hebben dat ook wel duidelijk gemaakt.
De bh is strak gespannen zodat de tepels flink zijn opgewarmd en de cockring prikt ook stevig in het slavenlijf.
Ik moet op het bed gaan liggen waarna 1 hand van de Meesteres de cockring omklemt en er flink in knijpt terwijl de ander nog eens flink op de prikbh duwt en wrijft. De Meesteres ziet goedkeurend toe dat haar slaaf de pijn intens beleeft en Haar in Haar blauwe ogen aankijkt zodat hij Haar nog meer kan ervaren. Vervolgens knijpt Ze in de tepels van de slaaf (haar bezit) eerst nog wat subtiel daarna harder en meedogenloos. Het knijpen in de cockring, het duwen op de prikbh en het meedogenloos knijpen doet de slaaf kronkelen van de geile pijn. De Meesteres gunt Haar slaaf even wat rust maar niet lang. Ik moet gaan staan, mijn Meesteres staat voor mij en kijkt mij aan en ik moet weer in Haar ogen kijken. Eerst wrijft ze nog wat over de prikbh om mij op te warmen maar dan zijn toch de tepels weer aan de beurt. Ze knijpt en laat niet los ze knijpt harder en laat de tepels tussen Haar vingers rollen. De indringende staalblauwe ogen van Mistress Vernice dwingen hem tot het uiterste en Haar geile sadisme te ondergaan. Het zijn Haar tepels en die zijn maar van 1 Meesteres
Om de tepels even wat tijd te gunnen leeft Mijn Meesteres zich nog even uit met haar zwepen en mag ik Haar mijn billen aanbieden.
Mijn Meesteres gaat nu achter mij staan. Haar nagels boren zich in mijn tepels en ondertussen trekt ze mij tegen zich aan. Ze fluistert mij in mijn oren dat het jaar 2016 een sadistisch SM jaar zal worden en dat Haar slaaf haar Sadisme moet ondergaan omdat Zij dat wilt. Om dat nog wat te benadrukken knijpt ze nog eens extra in de tepels.
Door dit pijn lijden kan de slaaf namelijk nog beter zijn Godin dienen
Met citaat reageren
Oud 18 January 2017, 19:52
Mr.W Mr.W is offline
Komt net kijken

Thumbs up P.A. van mijn Meesteres

Ik krijg een bericht van mijn Meesteres,' kom je binnen – ik heb me gedoucht en jij mag me afdrogen'. Whouw, wat uitnodiging! Het is zo fijn Haar weer te zien, maar goddelijke lichaam, en ik mag haar helpen na het douchen. Wat ben ik gelijk weer onder de indruk van haar schoonheid - Haar lichaam is zo mooi, prachtige grote borsten, en daarbij een super mooi vrouwelijk figuur, echt een vrouw om van te dromen. Na het afdrogen mag ik haar in een paar hold-up kousen met naad helpen, ik doe het niet gelijk helemaal netjes, dus Ze moet me af en toe corrigeren. Ik moet nog veel leren als P.A. van mijn Meesteres… Daarna help ik haar in een prachtig nieuw lingerie setje van Agent Provocateur. Ze maakt zich op, en dan mag ik haar haren borstelen. Als finishing touche help ik haar in een paar prachtige pumps. Met een paar naaldhakken ziet een vrouw er voor mij altijd 200% beter uit, de houding van het lichaam veranderd - van een vrouw naar een vamp. Ik heb blij Haar te mogen assisteren, en wat ziet ze er nu mooi uit!

Daarna ben ik aan de beurt. Ik heb zelf hoog gehakte laarsjes welke ik van haar aan moet trekken, daarna een sexy jurkje, gevolgd door een metamorfose van mijn gezicht (ik wordt opgemaakt!), daarna nog een blonde pruik, en ik ben klaar voor gebruik. Ik ben Haar sissie sletje vandaag – ik krijg zelfs een nieuwe naam: ‘Priscilla’.

‘Op het bed’ is dan haar opdracht, ze kijkt mij nadrukkelijk en een beetje streng aan met Haar prachtige blauwe ogen, zie wel een klein lachje op haar mooie gezicht - ze heeft duidelijk zin om te spelen met haar sissie slet. Mijn handen worden in de boeien gelegd, vast aan het bed. Dan krijg ik de opdracht haar prachtige borsten te verwennen met mijn mond. Heerlijke opdracht, Haar borsten voelen zo goed, lekker zacht en heerlijke tepels waar Zij graag aan gelikt word (mits je het goed doet natuurlijk). Zo speelt ze fijn verder met mij. Mijn tepels worden flink onder handen genomen. Ik daag haar enigszins uit deze goed te pakken te nemen. Ik voel het graag de volgende dag nog… of de dag daarna…

Dat is niet tegen dovemans oren gezegd. Als ik inmiddels een blinddoek om heb gaat het er flink aan toe. Hard! – maar ook weer afgewisseld met een tedere verwenning van Haar. De Meesteres weet als geen andere met haar goddelijke mond mijn tepels te bespelen, ze durft echt stevig door te zetten, ik moedig haar aan: ‘eet je slaaf maar op’. Wat is dit een genot. Dan komen er tepelklemmen aan te pas – deze keer van die met 2 metalen staafjes welke bij elkaar gehouden door 2 rubbertjes, die ze door te schuiven de gewenste kracht (=pijn) kan geven. Niet voor watjes zijn deze… het voordeel van deze is ook dat ze goed blijven zitten.

Dan gaat ze over op een kaarsen spel. Ai, van wel heel dicht bij deze keer, ik wil het zo lang mogelijk volhouden – ik wil het voor Haar, voldoen aan haar wens, een goede slaaf zijn. Ik voel best veel pijn, maar op een gegeven moment kom ik in een soort sub-space of zoiets. De pijn voelt nu echt fijn – en het kan me niet deren hoelang ze hier mee doorgaat. Ik wil eigenlijk juist in deze rush blijven, nog even… dit was een geweldige ervaring. De Meesteres weet zo goed de grenzen op te zoeken – en die te verleggen.

Dat is de klasse die ik iedere keer weer ervaar bij* mijn Meesteres. En dit was alleen nog maar het begin van een zinderende sessie. Vernice is voor mij de droom Meesteres, mijn Godin, mijn Koningin - zij is mijn alles. Daarbij zit ze momenteel erg goed in haar vel. Ik ken haar al vele jaren, en ik zie haar nu beter dan ooit. Het is zo aangenaam haar te zien, en afspraken maken gaat ook makkelijk – alles stipt nagekomen. Ze neemt wensen in overweging, voert uit waar mogelijk – maar ook met haar persoonlijke touche – Zij is tenslotte De Meesteres!
Met citaat reageren
Reageren

Labels
103058, 526705

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten