Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 18 September 2011, 15:28
Beert Beert is offline
Komt net kijken

Standaard Mrs. Vanessa en haar slavin

Mrs. Vanessa had een afspraak met haar slet gemaakt en Mrs Vanessa wilde haar slet verrassen met een knappe She-mail. De volgende dag kreeg ik een bericht dat de knappe She-mail ziek was en mijn meesteres heeft een sexy slavin geregeld voor die dag.
Mrs. Vanessa wilde mij inwijden in het ( bi ) spel.
De slet moest eerst douchen, zijn halsband omdoen en op zijn knieen wachten tot zijn meesteres komt.
Mrs. Vanessa had een latex sexy pakje aan met laarzen eronder. Ze bond de handen van haar slet vast aan de halsband, zodat haar slet aan zijn meesteres is over geleverd.
Haar slet is machteloos en dat windt hem op.
Meesteres gaf haar slet poppers en haalde haar sexy slavin op en haar slet moest naar de slavin kijken. De slavin vingerde zich en de slet moest haar vinger aflikken, daarna moest de slet haar borsten verwennen en mijn meesteres spoorde mij aan met de zweep.
Meesteres liet haar slet stoppen en deed een balzakbondage.
De slavin moest naakt op het bed gaan liggen en met zichzelf spelen en haar slet moest kijken.
Mrs. Vanessa blinddoekte haar slet, deed tepelklemmen op, gaf hem poppers en de slet moest het cutje van de slavin likken.
Mrs. Vanessa pakte de zweep en haar slet kreeg tijdens het likken een zweepsessie.
Daarna voelde haar slet kaarsvet op zijn rug.
Na enige tijd moest de slet stoppen met likken en mijn meesteres pakte haar slet aan zijn halsband en haar slet kroop achter zijn sexy meesteres aan.
De slet kreeg weer poppers.
Mrs. Vanessa kleedde zich uit en ging naakt op een tafeltje zitten, de blinddoek ging af, ik zag mijn sexy meesteres helemaal naakt zitten en moest haar geile cut uitlikken en dat is lekker.
Daar kan haar slet niet genoeg van krijgen en hij is verslaafd aan de haar geile cut.
Heerlijk om mijn meesteres te mogen likken tot.?
Na een tijdje moest haar slet stoppen en dat is jammer.
Mrs. Vanessa nam haar slet mee naar het bed en bond hem op zijn rug vast.
De slet kreeg weer poppers.
De slavin moest hem pijpen en mij sexy meesteres kwam naast me liggen en liet haar bekijken.
Wat een heerlijk lijf heeft ze en haar slet geilde op haar.
Daarna ging de slavin de slet neuken en ik moest Mrs. Vanessa weer likken en dat is geen straf.
Na enige tij stopte de slavin en de slet kreeg weer poppers.
Mrs. Vanessa ging met de stijve pik van haar slet spelen en stopte regelmatig en haar slet werd er gek van. Mrs. Vanessa liet haar slet gillend klaar komen. Bedankt Mrs Vanessa.

Je geile onderdanige slet.
Met citaat reageren
Oud 11 October 2011, 16:29
topnotch topnotch is offline
Gaat nu meedoen

Standaard meesters vanessa

zeker wel een goeie meesteres,professsioneel,ziet er leuk uit,vraag me alleen af als iedereen klakkeloos meegaat in dergelijke prijzenfestivallen,van uurprijzen van 200 euro per uur,waar het schip strand over een paar jaar,300-400 per uur?ik sla nu al even over,maar dat moet ieder voor zich weten!
Met citaat reageren
Oud 11 October 2011, 17:53
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

Iedere dame is vrij om te vragen wat ze wil, vergeet niet dat een prof dame ook haar kosten heeft zoals een huur van een ruimte, belasting, vergunning, kleding, atributen, advertenties, boekhouder ect...
Een sm meesteres is meestal duurder dan een gewone dvp, want een sm sessie speelt men niet graag in een huiskamer.
De meeste sm gasten vinden een ingerichte ruimte prettiger, en geloof me atributen& speeltoestellen kosten veel geld.
En zolang heren die prijs betalen, heeft de dame werk.

The Bitch

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door topnotch Bekijk bericht
zeker wel een goeie meesteres,professsioneel,ziet er leuk uit,vraag me alleen af als iedereen klakkeloos meegaat in dergelijke prijzenfestivallen,van uurprijzen van 200 euro per uur,waar het schip strand over een paar jaar,300-400 per uur?ik sla nu al even over,maar dat moet ieder voor zich weten!
Oud 12 October 2011, 08:44
langzwaard langzwaard is offline
Begint het te leren

Standaard Vraagje

Al die kinky, sm en pijnlijke attributen zijn leuk hoor.... maar ik moet daar niks van hebben.
Doet deze chick nog aan gewone sex? Intiem, sex, zoenen etc?
Ik hoef namelijk niks in mn reet, aan mn tepels of een spanking in welke vorm dan ook
Dus gewone sex? ja of nee?
Met citaat reageren
Oud 12 October 2011, 14:39
LisaT LisaT is offline
Gaat nu meedoen

Unhappy

Helemaal mee eens Bitch.
Wat de meeste klanten vergeten is dat de prijzen in de branche de laatste jaren juist enorm gekelderd zijn o.a. door de massale thuisontvangst en de toestroom van dames die voor lage tarieven werken.
Terwijl de kosten door hogere huren, belastingen etc. juist sterk gestegen.
En dan heb ik het nog niet eens over SM waar de investeringskosten voor een dame vele malen hoger zijn. Deze Vanessa is een ervaren meesteres die er zeer goed uit ziet. Prijs-kwaliteit is blijkbaar in verhouding maar het lijkt erop dat de klanten 90 euro voor een uur tegenwoordig wel meer dan genoeg vinden.
Met citaat reageren
Oud 12 October 2011, 15:10
The Bitch's schermafbeelding
The Bitch The Bitch is offline
Moderator

Standaard

Even met deze dame contact op nemen, dan weet je het zo of ze in is voor gewone seks.
The Bitch

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door langzwaard Bekijk bericht
Al die kinky, sm en pijnlijke attributen zijn leuk hoor.... maar ik moet daar niks van hebben.
Doet deze chick nog aan gewone sex? Intiem, sex, zoenen etc?
Ik hoef namelijk niks in mn reet, aan mn tepels of een spanking in welke vorm dan ook
Dus gewone sex? ja of nee?
Oud 15 October 2011, 11:02
nero48 nero48 is offline
Banned

Standaard

Er zijn honderden dames die sex doen, en dan gaat iemand hier vragen of die met deze Meesteres niet gewone sex kan doen? Waarom interesse in een Mrs hebben voor sex en niet al die kinky dingen als je niet weet of ze daar goed in in? Overigens het antwoord staat op hookers in haar tientallen recensies zie http://www.hookers.nl/showthread.php?t=26664&page=13 , of inderdaad zoals The Bitch al schreef, stuur haar een mail, ze is toch via haar advertentie op kinky en of haar website (zie ook de link in haar advertentie) te bereiken? Dan krijg je vanzelf het antwoord.

Overigens is op het Zandpad de prijzen al jaren een uur voor 200 Euro of het nu gewone sex is of niet. Dat sommige dames zakken in prijs vanwege de recessie, of door die komst van vele (gedwongen) gypsy achtige oostblokmeisjes, is nog geen reden voor dames die kwaliteit en looks leveren te zakken met de prijs. Sterker nog het aanbod Nederlandse of Nederlands sprekende dames die goodlooking zijn en of een goed sm -kinky spel leveren worden schaarser, waardoor kwaliteit dames als Vanessa het drukker krijgen.

Sterker nog in haar advertentie op kinky.nl is nu te lezen dat ze een klantenstop heeft, vanwege de drukte en succes van haar website. Dus haar klanten klagen schijnbaar niet over de prijs en vinden dat haar waard. Ik heb haar ontmoet een tijd terug voor een lesbitrio in hotel, was een zeer sensuele ervaring. Een knappe dame met niveau en zeer erotisch zonder plat of ordinair te zijn. Ik was snel in een soort roes. Heel apart en lekker. Liever een uitstekende ervaring voor een behoorlijke prijs dan 2 mindere ervaringen die samen evenveel kosten als die ene goede. En het aanbod in goede dames is steeds minder aan het worden, zeker achter de ramen waardoor ik meer in de privehuizen wandel, waar ook nog de Nederlandse dames zijn te vinden of Thaise waar ik ook een liefhebber van ben.
Met citaat reageren
Oud 17 October 2011, 10:10
robsbeleving robsbeleving is offline
Gaat nu meedoen

Standaard Vanessa

Donderdag 12 uur was het dan eindelijk weer zo ver... een trio met Vanessa en Samantha stond al tijden gepland, maar door overmacht telkens weer uitgesteld. Bij binnenkomst trof ik Vanessa aan in haar normale kleding, het was dan ook nog vroeg. Maar zelfs in een normale spijkerbroek en een truitje is het een prachtige verschijning, maar dat zal iedereen die haar kent al wel weten. Ze vertelde me dat Samantha ziek was. Ik zei iets van "oh, jammer", ik dacht "jaja, die komt straks zeker ergens nog te voorschijn", dit heeft ook te maken met een lijstje aan "fantasiën" die Vanessa van me heeft, ik weet dus niet welke ze wanneer geeft. In dit geval was de wens de vader van de gedachte en was ze echt ziek.

Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk, Vanessa alleen (en waarschijnlijk geldt dat ook voor Samantha alleen) is meer dan genoeg voor me. Het bad stond inmiddels klaar en ik mocht er in. Dat deed ik dan maar en het duurde niet lang voordat Vanessa er bij in kwam. Ze begon het spel rustig op te bouwen en me te teasen door mijn tepels te bespelen. Ik werd geblinddoekt en ze ging verder met mijn tepels. Ze vertelde me dat ik haar tepels maar eens wat harder moest gaan maken en onder mijn poging hoorde ik iemand binnen komen, toch Samantha dacht ik.... Maar omdat ik Samantha inmiddels een klein beetje ken merkte ik aan de aanraking van het "nieuwe meisje" dat dit niet Samantha was. Eigenlijk maakte dat het geheel nog wat spannender. Ik moest haar tepels hard maken nadat ze me al behoorlijk had opgewonden door me teasend aan te raken en te pijpen. Vanessa deed mijn blinddoek af en ik zag een prachtig donker meisje, Melinda heette ze. Vanessa werd wat ruwer met mijn ballen, ze trok er aan en ik merkte dat ik daar nog meer opgewonden van werd.

Stel je voor; Je zit op het rand van een groot rond bad en voor je staat een prachtig lichaam waar je op commando van Vanessa mee mag doen wat je graag zou willen doen. Dat doende zit op de andere kant van het bad een nog mooiere dame genaamd Vanessa ook op het rand van het bad met haar zelf te spelen..... Need i say more?
Na Melinda te hebben moeten beffen, he wat een straf..., ging ze weg. En daarna leidde Vanessa met de zin "zo, en nu het echte werk", een volgende stap van de sessie in.

Uit bad, droog en inmiddels weer geblinddoekt stond ik tegen één van de toestellen. Ze kleedde haarzelf aan en kwam bij elk kledingstuk even langs om me te laten voelen dat ze een prachtige jurkje had gekocht. Heel plat gezegd werd ik daar simpelweg enorm geil van. Meer ook door haar manier van aanraking. Als laatste haar enorm hoge laarzen en ik mocht het zien... pfff mijn gedachten waren al vrij mooi, maar haar lichaam in dat jurkje met die laarzen... pfff heerlijk!

Ik werd vastgebonden op een stoel wat eigenlijk niet meer was dan 5 planken met riemen. Er kwamen poppers aan te pas en een zweepje. Een soort combi van dominantie en een lapdance was het gevolg. Het was tijd om mijn ballen af te binden vond ze blijkbaar. Ook mocht ik haar speeksel tot me nemen. De kus van een Meesteres noemen ze dat geloof ik. En hoewel je er normaal van zou walgen is het opeens heerlijk.

Op een gegeven moment was het tijd voor het bed, ik moest er op gaan liggen met mijn handen vastgeketend. Ik werd opnieuw geblinddoekt en ze begon met mijn tepels. Ze word zo lang ik haar nu "ken" steeds minder voorzichtig met mijn tepels. De grens van echt pijn wordt steeds eerder bereikt. Toch op een heerlijk manier. Ze ging boven op me zitten en verplichte me haar te likken. Weer zo'n straf ;-)
Toen een spel met mijn lul waarbij ze ook anaal telkens wachte tot ik een beweging aan gaf waaruit bleek dat mijn orgasme er aan zat te komen. Telkens bij dat moment ging ze dieper anaal.
Dit werd overigens afgestrafd door het radarwiel en kaarsvet... pfff kaarsvet dit keer ook op mijn ballen en eikel... die waren best gemeen trouwens... Als "extraatje" ging daar dan ook nog eens het radarwiel over heen. Ik merkte een ongecontroleerde impuls van mijn lichaam die reageerde op de pijn. Hmm, geen naalden voor jou dus, zei ze. Ik schrok en zei... "Naalden?" in de veronderstelling dat ze daar dus mee bezig was en dat wilde ik niet. Nee zei ze nog niet, maar wil je dat dan? Ik antwoorde met de woorden dat ik haar vertrouw. En dat doe ik ook dus er kwamen inderdaad twee naalden in mijn zaakie... best pijnlijk maar eigenlijk viel het mee. Ik vond het niet echt opwindend overigens.

Goed die zaten er dus in en ze begon mij met haar borsten te masseren en voorzichtig speelde ze met mijn lul. Het duurde niet lang voor die de erectie kreeg waar ze blijkbaar iets mee wilde. Ze wilde me er met een heerlijk hoogtepunt vanaf helpen. Een vrij intense waarbij de erectie bleef... Toch die naalden die zorgde voor een extra geilheid?? geen idee maar het was heerlijk.

Hmm die twee uren zijn altijd zo voorbij, jammer en maar weer wachten op de volgende keer. Tot die tijd moet ik het doen met de ervaringen zoals deze. Vanessa gaat steeds een stukje verder en dat bevalt me wel. Ook het spel dat ze mijn fantasiën weet maar nog niet heeft gebruikt zorgt ervoor dat ik terug wil blijven komen, maar met alleen deze zin doe ik haar tekort. Mezelf kennende weet ik dat nadat het moment is geweest dat de fantasiën "werkelijkheid" zijn geworden er ook weer andere fantasiën staan te wachten.... Het was gewoon weer fantastich.

Gr. Rob
Met citaat reageren
Oud 19 November 2011, 12:58
robsbeleving robsbeleving is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Re: Utr., Zp 122-3, Vanessa (Dui)(uitstekend)
Het nadeel van een fantasie is dat het een beeld in je hoofd is die erg persoonlijk is. Daardoor vaak niet voor de volle 100% uit te voeren of in te leven door anderen. Nou gisteren kwam het wel heel erg dicht bij mijn fantasie. Ik had een afspraak met Vanessa in Den Haag. van 12 tot 3 zou het zijn en alleen met haar, zo werd me tijdens de mailwisseling verteld.

Ik smste om 12 uur dat ik er was en mocht naar boven komen... "kom maar naar boven, het snoepje komt later" las ik.
Na twee trappen werd ik zonder Vanessa gezien te hebben in een kamer gedirigeerd waar ik me om mocht kleden. Na wat gestommel te horen en het geluid van hakken op de vloer die steeds luider werden ging de deur open. Ik keek naar de opening en zag..... Samantha... "Verrassing!!!" lachte ze. En ja, ik was blij verrast, want beide dames weten dat ik én van dit soort onverwachte dingen houdt én Samantha een fantastisch lichaam vind hebben.

Vanessa komt later, zei ze me. Ik moest denken aan het smsje waarin stond dat het snoepje later kwam. Na even opfrissen werd ik op een soort houten stoel gezet bestaande uit twee planken voor je benen waarop je vastgezet wordt door riemen. Samantha stond in een prachtig setje voor me en ik kon niet anders dan heel langzaam haar hele lichaam bewonderen. Wat een prachtvrouw zeg. Mooie lange benen, heerlijk buikje en prachtige borsten met tepels die gewoon vragen om hard gemaakt te worden. Tot slot haar ogen... nou ja, ga ze zelf maar eens bekijken.

Toen ik geblinddoekt werd kwam het spel om me op te warmen, zoals ze dat zelf noemt. En dat lukte haar erg goed. Vooral de aanrakingen tussen mijn ballen en mijn anus (mede mogelijk gemaakt door de stoel) wonden me enorm op. Ze teasde me en maakte me echt geil. Nu al... en ik was nog maar een kwartiertje binnen. Ze maakte een arm los van de stoel en bracht mijn arm naar haar middel. Zo zacht, zo heerlijk om aan te voelen. Dit maakte me nog geiler, zeker toen ik ook nog haar tepeltjes moest verwennen met mijn tong. Ze wilde het bad in, ik ook wel. Daar wilde ze dat ik met mezelf speelde terwijl zij een soort van striptease opvoerde.
Eenmaal ontdaan van haar kleding kwam ze in bad zo voor me staan dat ik haar moest likken. Dat deed ik natuurlijk graag, maar ging wel iets minder met mezelf spelen... inmiddels was er nog 2,5 uur te gaan ;-)
Ik moest me afdrogen om vervolgens mee te gaan naar een andere kamer. (blijkbaar omdat het grote ronde bad in die kamer wél bubbels had) "wat interesseren mij die bubbels nou", dacht ik. Uiteindelijk in die andere kamer gekomen zag ik de noodzaak in. De deur ging open en daar stond Vanessa.... klaar om samen met Samantha en mij het andere bad in te gaan.

Deze beide dames samen op één plek en alleen voor jou is werkelijk niet met woorden te beschrijven. Goddelijk komt dichtbij maar klinkt weer zo overdreven. Maar goed, hup weer het bad in maar nu met beide dames. Waarbij ze er alles aan doen om me op te geilen en ja dat lukt elke keer als ik bij ze ben beter dan die keer er voor. Het aanzicht van iemand zittend op de rand van het bad en spelend met haar zelf terwijl de ander met jou bezig is blijft geweldig. Dit werd afgewisseld tot Samantha abrupt haar vertrek aankondigde. Jammer.

Vanessa ging vrolijk verder met teasen en uitdagen waarbij ik me afvroeg hoeveel geilheid ik nog aankon zonder te komen. Na enige tijd afdrogen het bed op. Daar werd ik geblinddoekt. Dit keer niet vastgeketend want ze wilde juist dat ik haar mocht voelen. Erg opwindend.
In het spel welke volgde wisselde het één en ander zich af tot ik hoorde dat er iemand binnen kwam. Vanessa vertelde aan die persoon dat het slipje uit moest. "gelukkig een vrouw", bedacht ik me.

Vanessa fluisterde dat één van mijn fantasieën, ik heb haar meerdere aangegeven met de vraag mij van te voren niet te laten weten welke ze uit zou kiezen, nu uit zou gaan komen. Er ging van alles door mijn hoofd. Ik moest rechtop zitten en kreeg poppers. In bedwelmde toestand werd mijn blinddoek af gedaan en daar had ze mijn fantasie perfect neer gezet. Een prachtig meisje vastgeketend aan een andreaskruis die mij aankeek niet wetende wat Vanessa mij en haar zou laten doen. Dit is wat ik in gedachten had en het was prachtig. één van de weinige momenten dat een in scene gezette situatie zo dicht bij een fantasie komt.

Ik moest haar kutje likken, dat deed ik natuurlijk weer zonder enige tegenzin. Tijdens het likken begon Vanessa mij anaal te verkennen. Eerst licht maar toen met zo'n oppomp ding. Ik voelde me voller en voller worden en afvragende wat ik nog aankon bleef ik likken. Af en toe keek ik naar boven om zo veel mogelijk van dit beeld in me op te kunnen slaan, want god, wat een heerlijk beeld. Na een tijdje werd het meisje op bed geplaatst door Vanessa. Ik moest er op mijn knieën voor zitten en kreeg een monddildo in. Beide dames pijpten die dildo en vervolgens mocht ik met diezelfde dildo het meisje penetreren. Doordat dit best lang duurde kreeg ik toch echt de indruk dat ze het meer dan prettig begon te vinden. ondertussen begon Vanessa mij te neuken. Iets waar ik aan moet blijven wennen maar het steeds lekkerder begin te vinden. In mijn beleving ging het er vrij ruw aan toe waardoor ik moeite had het meisje netjes te blijven verwennen met die dildo in mijn mond. Ook dit werd plots afgebroken en het meisje ging weg...

Tijd om bij te komen had ik niet want ik werd weer geblinddoekt en nu zelf tegen het kruis aan gezet. Met mijn gezicht naar de muur, dus verkeerd om. Dit had een reden want zo had ze alle ruimte om onder toezicht van alweer een nieuw meisje welke inmiddels binnen was gekomen, kaasvet over mijn rug heen te gieten. Hierna werd ik omgedraaid omdat het andere meisje mij op moest gaan geilen. Mijn lul was inmiddels ondervonden aan een balbondage. Vanessa beval het meisje zodanig tegen me aan te bewegen zodat ik zonder het te zien een indruk kreeg hoe ze er uit zag en wat ze aan had. Weer gingen mijn gedachten overal naar toe en probeerde een beeld te vormen van de dame voor me. Ze moest met mijn tepels spelen. Deze waren al gevoelig door de klemmen die Vanessa er al een behoorlijke tijd aan het laten zitten. Na de tepels mocht ze me pijpen waarbij streng werd verteld dat ik niet mocht komen... want dat moest bewaard blijven voor de Meesteres. Geholpen door een moment van duizeligheid door poppers, warm bad en andreaskruis lukte het haar inderdaad niet om me te laten komen hoewel ik er zeker van ben dat wanneer ik me op dat moment "normaal" voelde een behoorlijke strijd zou zijn, want wat ze deed, deed ze erg lekker. Ze moest me langzaam pijpen en dat vind ik nou eenmaal lekkerder en geiler dan hard en wild. Maar goed, ik mocht op het bed liggen en mijn blinddoek ging af. Oog in oog met het onbekende meisje. Weer zo'n engeltje met prachtige ogen. Ze had een strak klein zwart broekje aan en bijpassend topje. Lang donker haar en betoverde ogen.

Vanessa dirigeerde haar, nadat ik haar tepeltjes hard moest maken, om boven op mij te gaan zitten zodat ik haar mocht likken. Ook weer met het prachtige uitzicht van haar buikje en borsten was dit weer geen straf. Vanessa begon van alles met mijn lul te doen waarvan ik twee dingen weet. 1; het voelde geweldig en 2; geen idee wat ze deed en waarmee. Ook bracht ze iets bij me naar binnen. Een intens gevoel waarbij ze blijkbaar ook mijn ballen door iets heen moest proppen. Dat was even afzien maar toen het eenmaal goed zat was het heerlijk. Het meisje boven mij begon te trillen en ik kreeg de indruk dat ze aan het komen was. Hoewel dat altijd de vraag zal blijven of het fake is of niet...

Dit schrijvende bedenk ik me dat er in vergelijking met de eerste sessie’s met Vanessa steeds meer sm-achtige aspecten zijn toegevoegd maar ik meer en meer de genotsaspecten zie, voelen dus ook in deze recensie meld. Denk daarom bij deze recensie de zweepjes, kaarsvet, radarwiel, tepelklemmen en dergelijk erbij om een goed totaalbeeld te krijgen...

Het meisje moest inmiddels tot mijn teleurstelling weer gaan... ook weer jammer, want deze was ook weer een spetter. (sorry, ik heb gisteren niet zo goed op de namen gelet)
Met allerlei toestanden in me en aan me ging Vanessa voor me zitten op bed met haar kontje mijn kant op. Ik kreeg de illusie dat ik haar achterlangs mocht nemen. Illussie! want ze bewoog haar lichaam heen en weer en bewerkte met haar hand mijn lul tot ik het niet meer in kon houden en kwam. Een intense explosie die bleef komen door dat ding in me kont die bij elke keer spuiten mijn prostaat bewerkte waardoor er meer kwam en het cirkeltje weer rond maakte. Ik kende het niet maar vond het erg lekker.

Ik kreeg de kans om even bij te komen en ging me onder de douche ontdoen van al het kaarsvet. Naakt kwam ik terug en ze vertelde me dat ik nog een half uur had. Ik zag inderdaad :29 op de klok. dus in de veronderstelling dat het half drie was keek ik haar aan en vroeg me af wat ze van plan was. Hup, op bed dwong ze lachend. En ik lag weer. Nu werd ik wel vastgeketend en ook weer geblinddoekt. Ik hoorde haar op haar telefoon typen om te smsen... "ook niet aardig", dacht ik. Met het feit dat ik net heerlijk was gekomen duurde het even voor ze mijn erectie weer terug had. Alweer typte ze op haar telefoon en ik stoorde me hieraan maar dacht tegelijk dat ik maar gewoon moest gaan genieten van haar toegift. Ik moest aangeven wanneer ik bijna zou komen. Dit deed ik en dat zorgde er voor dat ze me drie, vier misschien wel vijf keer bijna liet komen en vervolgens stopte. Ook dat was een fantasie van me. Weer typte ze op de telefoon maar dit keer begreep ik waarom... Samantha kwam binnen en zei beleefd, "ik kon ergens mee helpen?". Vanessa bevestigde dit en vertelde haar dat ze maar nog even op mijn gezicht moest gaan zitten. En dit terwijl ik al bijna kwam. Ze ging op me zitten, Vanessa liet de zoveelste bijna-ejaculatie terugvloeien en begon opnieuw om het dit keer wél af te maken. Doei doei zei Samantha vrolijk terwijl ik nog naar adem aan het snakken was en dus nog niet zoveel terug kon zeggen.

Even bijkomen en douchen zag ik dat het niet drie uur was, maar vier uur... ik was verbaasd maar begreep nu wel waarom ik me zo vermoeid voelde. Ik had gewoon een sessie van 4 uur gehad waarbij ik weinig mogelijkheden had om af te dwalen in gedachtes. Waarbij meerdere fantasieën op een fantastische manier werden gecombineerd en Vanessa weer grenzen verder heeft gelegd dan ze al waren. Dat ik fan van haar ben mag dan wel duidelijk zijn, maar petje af voor de toewijding en mate van inlevingsvermogen om dit zo voor elkaar te krijgen. Dat zijn weinig mensen nog bij me gelukt. (en dan bedoel ik niet alleen op het gebied van fantasieën ;-) )

Dames, alle 4, bedankt en wat mij betreft tot snel.

-x-
Met citaat reageren
Oud 01 May 2012, 20:17
filmfreak666 filmfreak666 is offline
Komt net kijken

Standaard Vanessa is er weer: geweldig news

Ik heb regelmatig een afspraak met Vanessa. Mijn Godin waarbij ik mijn voorkeur voor vooral kinkysex en en onderdanigheid vindt. Ze is een leuke en prachtige vrouw waar ik al een aantal jaren kom. Soms mail ik haar wat wensen en soms niet. Spannend is het altijd. Vooraf geil ik al op het bezoek dat ik een week vooraf vaak plan als ik voor mijn werk in de buurt ben. Nu had haar enkele dagen vooraf een fantasie gemaild namelijk de volgende:

"Ik heb een fantasie voor donderdag. Jij bent fotomodel en moet een aantal outfits showen. Ik als jurylid moet je natuurlijk beoordelen en je merkt dat ik je aantrekkelijk vind en hou van kinkysex. Elk halfuur doe je iets anders aan waarbij je uitstraling en gedrag telkens anders is en varieert van arrogant naar behulpzaam en uiterst streng.

En daarom hebben we telkens andere sex. Dat begint met heerlijk pijpen waarbij je arrogantie en desinteresse merkbaar is. Je bent ongeduldig en spuugt en slaat me. Ik moet je beffen als ik lekker gepijpt wil worden. Dan laat je me plots spuiten om te tonen wie de macht in handen heeft. Uiteraard slik ik mijn sperma door.

Je verkleed jezelf en komt terug. Ik ben al afhankelijk van je geworden en je beloont me voor een goede beoordeling. Misschien neuken we wel of je rukt me af.

Dan kom je terug voor een derde ronde in een nieuwe superstrenge outfit in zwarte catsuit. Je laat me volledig onderdanig zijn en maakt me helemaal gek met een tease en verleidshow. Je beveelt me om mezelf af te trekken en je trekt af en toe mee om me on the edge te brengen."

Ik kwam bij haar en toen ik binnenkwam was het spel al begonnen. Ze stelde zich voor als Vanessa en vroeg of ze er mooi uitzag. Ze vertelde me dat ze haar favoriete laarzen aan had gedaan. Het waren hoge zwarte laarzen met allemaal stalen clipjes eraan vast. Daarboven een soort body die haar prachtlijf mooi omsloot. Haar lange haren los erboven zat ze me uitdagend aan te kijken en vroeg hoe ze in aanmerking kon komen voor een fotoshoot. Ik vertelde haar dat ik wel goed moest kunnen kijken hoe ze eruit zag omdat ik ook nog andere modellen zou zien. Ze voerde me tussendoor poppers en ik werd van haar houding al geil. Ze vroeg me allerlei zaken om toch echt in aanmerking te komen voor de shoot en ik gaf aan dat het ook van belang was of ze mooie handen en borsten had. Ze toonde deze en ik vroeg haar mijn pik te masseren aangezien ik dan haar handen goed kon bekijken. En dat deed ze als een pro. Ze kan dit zo geweldig dat de aanblik van haar, mijn geilheid en het extra gevoel van poppers je zo laat komen als je jezelf niet inhoudt. Ze probeerde me te overtuigen met een pijpbeurt en dat was gewoon hemels. Tussendoor mocht ik haar kut beffen en was al overgeleverd aan haar. De machtsrol was al lang omgedraaid en ze commandeerde me. Na een tijd rukte ze me plot in enkele seconden hard af. Ik spoot mijn zaad over mezelf heen en ze smeerde het in mijn gezicht. Ik likte het schoon en ze verdween. De deur bleef openstaan en ik moest mezelf even wassen.

Ik hield zelf mijn extase vast en voerde mezelf nog poppers en dronk flink wat water. Ik ben een enorme liefhebber van de hoogste hakken aan een mooie vrouwenvoet en toen ze na enkele minuten terugkwam op ukltrahoge hakken met een lak rokje en bh werd mijn pik direct enorm stijf. Ons spel vervolgde waarbij ik niet van haar af kon blijven maar zij volledig dicteerde wat er gebeurde. Ze keek me voortdurend aan met een mengeling van uitdaging, arrogantie en ongeïnteresseerdheid. Erg spannend. Ik kreeg regelmatig spuug van haar over me heen soms netjes in mijn mond en soms agressief over mijn hele gezicht. Ik werd alleen maar geiler en moest aan mijn pik trekken van haar. Op een gegeven moment moest ik op de badrand gaan zitten en ze deed een condoom om mijn pik. Ze draaide zich om en liet haar magnifieke kont over mijn verbouwereerde pik zakken en begon me af te neuken. De aanblik deed me al snel bijna spuiten maar ik hield me nog in om langer te genieten. Heerlijk was het maar op gegeven moment verdween ze. Ik heb een verrassing zei ze maar ik had geen idee wat.

Ik dacht op gegeven moment dat ze een vriendin op me af stuurde maar ineens verscheen ze zelf in haar catsuit met de meest geweldige laarzen die ze heeft. Superhoge heels die ik al snel moest pijpen en helemaal schoonlikken. Ze raakte me nauwelijks aan maar stopte me vol poppers en praatte en commandeerde me. ik moest voortdurend mijn pik stijfhouden. Dat lukte natuurlijk bij haar. Ik liep als een hondje achter haar aan onderwijl haar geweldige lijf aan het bestuderend en erop geilheid. Ze besteedde niet veel aandacht aan me en keurde me nauwelijks een blik waardig. En ik wilde haar alleen maar meer door dat afstandelijke. Mijn pik enorm geil en ik was gigantisch opgewonden van dit alles. De spanning werd opgebouwd naar een climax. Maar toen ik haar vroeg me af te trekken wilde ze dat niet. Ik vroeg of ze geen vriendin kon bellen om mee te doen. Vanessa gaf me instructies wat ik moest doen als die zou arriveren ik rukte me af en hield mijn pik stijf in spanning en afwachting. Helaas kreeg ze haar vriendin niet te pakken (Vodafone storing) Op gegeven moment moest ik meelopen naar de wastafel waar ze even wat make-up opdeed. Toen bood ze haar laarzen aan en moest ik me afrukken. Ik kwam al snel klaar over haar catsuit en laarzen, Ze keek me boos aan want dat was blijkbaar niet de bedoeling geweest. Ze begin direct over schoonlikken van haar laarzen maar ik was nog geil en bleef rukken en spoot nog meer over haar heen. Een flinke hoeveelheid op de grond en over haar laarzen. Ik moest daarna alles schoonlikken en heb dat natuurlijk gedaan.

Het was zoals altijd een geweldige sessie. Veel dirty talk, heel worshipping, spitting, maar ook geile sex. De combinatie van dit alles vind je bij geen andere vrouw zo geweldig als bij Vanessa.

Binnenkort ga ik weer!
Met citaat reageren
Reageren

Labels
103058, 526705

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten