Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 13 December 2010, 19:36
fwm's schermafbeelding
fwm fwm is offline
Begint het te leren

Standaard

Toch ben ik benieuwd naar de rede van je lange verhalen, ik vind ze leuk om te lezen maar wat is je motivatie om zo uitgebreid on line te vertellen over je privé sessies?

gewoon nieuwsgierig....
Met citaat reageren
Oud 05 January 2011, 23:34
ArendJan's schermafbeelding
ArendJan ArendJan is offline
Komt net kijken

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fwm Bekijk bericht
Toch ben ik benieuwd naar de rede van je lange verhalen, ik vind ze leuk om te lezen maar wat is je motivatie om zo uitgebreid on line te vertellen over je privé sessies?

gewoon nieuwsgierig....
hahaha,... de schrijfstijl lijkt op die van Frankkinky... die is bezeten van die 2 schitterende dames...Samantha en Vanessa.... hij vindt het gewoon leuk en wil dat graag met zoveel mogelijk mensen delen. :-)
Met citaat reageren
Oud 07 January 2011, 11:39
willemj willemj is offline
Komt net kijken

Standaard ik ben slaaf wim

hoi hoi,

Voor alle duidelijkheid ik ben slaaf wim, een slaaf in opleiding bij Herrin (Meesteres) Vanessa. Als mijn schrijfstijl overeenkomt met Frankkinky berust dit op louter toeval.

Wat geen toeval is, is dat Frank ook de Herrin bezoekt. Dat deed hij al vele jaren eerder dan ik. Ik ben bij De Herrin terecht gekomen via zijn weblog.

In tegenstelling tot mijn peroontje, is Frank xeker geen pijn en bi-slaaf en doet hij in zijn prive verder niets met BDSM. En heeft hij al helemaal geen D/s relatie.

De reden waarom ik die lange recensies schrijf is, omdat ik dit zo vanuit het verleden altijd al zo gewend ben geweest. Maar bovenal omdat Herrin Vanessa(mijn Dominante) en Meesteres Samantha mij inspireren om dit te doen. Ik vind hun sessies van een dusdanig niveau dat ik dit met meerdere wil delen en niet perse voor mijzelf wil houden.

Uit diverse reacties heb ik begrepen dat ze goed worden ontvangen, nu dat streelt mij en hoogstwaarschijnlijk levert dit mij weer wat credits op bij de Herrin. En dus is iedereen gelukkig.:-)

Dus hoop ik nog vele jaren met de Herrin te kunnen ''spelen'' .en dus leuke verslagen te kunnen schrijven.

Mijn BDSM leven kenmerkt zich door langdurige, soms zeer diepgaande D/s relaties, waarbij prive en BDSM soms worden vermengd. Mijn eerste ervaring gaat dan ook al 30 jaar terug in de tijd. En in die vele jaren heel veel facetten van de BDSM beleefd.

En waar Herrin Vanessa voor mij nu een nadrukkelijke plaats in neemt.
Ik draag dan ook sinds kort haar 'teken''

Ik wilde dit toch even uiteen gezet hebben om zodoende persoonsverwisselingen te vermijden bij het lezen van de weergaves van die spannende sessies

groet

slaaf wim
Met citaat reageren
Oud 09 January 2011, 16:44
ArendJan's schermafbeelding
ArendJan ArendJan is offline
Komt net kijken

Thumbs up Meesteres Vanessa

Hoi,

Dat is een helder antwoord. Mijn excuus als ik je tekort heb gedaan. Dat was zeker niet mijn bedoeling. Ik was te snel met mijn voorbarige mening. Dat was zeker niet mijn bedoeling.

Succes... en vooral, veel plezier.....
Met citaat reageren
Oud 07 March 2011, 17:24
Beert Beert is offline
Komt net kijken

Standaard Mrs. Vanessa & Mrs. Natasja, bij Angels & Devils

Mrs. Vanessa & Mrs. Natasja.
Mrs. Vanessa liet haar slet naar Angels & Devils in Rotterdam komen om met hem te spelen. Mrs Vanessa wilde haar slet verassen met een meesteres in opleiding Mrs. Natasja. De slet moest op zijn knieen gaan zitten, zijn halsband om doen en wachten op Mrs. Vanessa. Mrs Vanessa kwam de SM kamer binnen maakte de handen van haar slet vast aan zijn halsband. Nu was de slet machteloos en dat windt hem op. De slet kreeg poppers toegediend en Mrs. Vanessa keurde haar slet. Mrs. Vaneesa speelde even met haar slet. Mrs. Vanessa legde alle spullen die ze tijdens de sessie ging gebruiken op bed. Mrs. Vanessa pakte tepelklemmen en maakte ze bij haar slet vast. Mrs. Vanessa liep nog even met haar slet rond. Nu kwam Mrs. Natasja de SM kamer binnen. De slet begroette haar. Mrs. Vanessa pakte de riem van de halsband en gaf deze aan Mrs. Natasja. Mrs Natasja ging voor mij staan, moest haar vinger aflikken en liet haar borsten zien. De slet moest haar borsten verwennen en werd aangespoord door de zweep. Mrs. Vanessa blindooekte haar slet. Een meesteres pakte de riem van de halsband vast en trok de slet naar haar toe. De slet moest haar beffen tot ? De andere meesteres spoorde de slet aan met de zweep. De andere meesteres pakte ook de riem van de halsband van de slet en trok hem naar haar toe en moest haar ook beffen tot.? De slet moest op zijn knieen op het bed gaan zitten en kreeg een zweepsessie van beide meesteressen. Daarna werd de slet op zijn rug op het bed vastgebonden en de blinddoek ging af. Mrs. Natasja kleedde zich uit en geilde de slet op tot.? De slet werd los gemaakt en Mrs. Vanessa maakte de halsband los. Mrs. Natasja ging op het bed liggen en de slet moest haar neuken tot hij niet meer kon. Wat jammer dat het spel met de meesteressen afgelopen is. Mrs Vanessa leidt haar slet zo op, dat andere meesteressen met haar slet mogen spelen of haar slet moet sexy vrouwen verwennen.
Met citaat reageren
Oud 20 April 2011, 21:43
ikzoekmeer ikzoekmeer is offline
Komt net kijken

Standaard

Vorig jaar Mrs. Vanessa al een keer bezocht aan het Zandpad, gisteren bij Angels & Devils in Rotterdam. Voor een trio met Mrs. Dita aldaar. Ik heb over mijn eerste ervaring met Vanessa niets geschreven, maar die was al fantastisch. En deze wederom. Vanessa is een mooie, spannende Meesteres. Ook Mrs. Dita is prachtig. Bijkomend voordeel voor mij: ik had nog nooit een "trio" meegemaakt. Ik kan oprecht zeggen dat ik enorm verwend ben tijdens deze sessie. Eigenlijk alles waar ik over droomde, en over gemaild had, kwam aan bod. Alles. En dat had ik op de één of andere manier niet meer verwacht. Het kan soms lijken alsof een Mrs. vooral doet wat Ze zelf wil, maar Mrs. Vanessa blijkt wel degelijk zich verdiept te hebben in mijn e-mails. Super! En Ze blijkt ook nog eens een goede instructeur. Nu was Ze duidelijk Mrs. Dita dingen aan het leren. Waardoor ik veel - geile - dingen dubbel mocht ervaren. Eerst door Mrs. Vanessa, en daarna door Mrs. Dita. Echt supergeil. En geruststellend te horen dat Mrs. Vanessa dingen als hygiëne en het voorkomen van beschadigingen zeer belangrijk vindt, en dat ook doorgeeft aan in dit geval Mrs. Dita. Ik heb mogen genieten van het likken van beide Dames hun prachtige borsten. Van beide facesitting, mijn tepels en borstkas verwend met vingers, radertje en kaarsvet. Voorts heb ik voor het eerst sounding geprobeerd. Heerlijk geil - want ik mocht toekijken - en super om te zien dat ook daar wel degelijk een doordacht plan achter zit. En goed te zien dat Mrs. Dita ook duidelijk zelf leek te genieten van sounding bij mij. Daarna heerlijk van allebei de vingers in mij gevoeld, waarna ik aan een andreaskruis Mrs. Dita's borsten mocht, sorry moest (maar het voelt als mocht!), verwennen terwijl ik heerlijk werd genomen door Mrs. Vanessa met een voorbinddildo. Hierna mocht ik Mrs. Dita bedanken. En mocht ik nog even genieten van Mrs. Vanessa. Ik heb Haar gelukzalig mogen likken en heerlijk mogen rimmen en Haar ook nog heerlijk geil mogen nemen met een monddildo. Hierna kwam Ze ook nog op mij zitten, om me als afsluiter te laten genieten van Haar gouden vocht terwijl ik mezelf moest klaar trekken. Wat een superorgasme, na een super lekker en geil uur.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe SM-ruimte die nu gebouwd wordt bij Angels & Devils. Maar ik kom sowieso nog eens terug. Zeker voor Mrs. Vanessa. En ik hoop dat Mrs. Dita veel van Mrs. Vanessa zal opsteken, dan zou ik haar ook graag eens mogen dienen. Ik weet voor mezelf nog niet of ik 1 op 1 of 2 op 1 een fijnere ervaring vindt. Het is heel geil om met twee mooie Meesteressen samen te zijn, en je krijgt ook duidelijk meer aandacht. Als Mrs. Vanessa haar voorbinddildo aantrekt was Mrs. Dita bijvoorbeeld nog met mij bezig. Ook vond ik het best geil om een soort van leerobject te zijn. Maar 1 of 1 met Mrs. Vanessa was ook al fantastisch, en geeft mij misschien minder het gevoel van bekeken en beoordeeld te worden door de tweede Meesters. Hoe dan ook, ik kom graag nog eens terug!
Met citaat reageren
Oud 08 May 2011, 04:03
Beert Beert is offline
Komt net kijken

Standaard Mrs. Vanessa ( uitstekend )

Mrs. Vanessa liet haar slet naar Utrecht komen om met hem te spelen. Mrs. Vanessa heeft haar slet laten piercen in zijn pik. Haar slet draagt nu een ringetje en is eigendom van zijn Meesteres.
De slet moest op zijn knieen gaan zitten, zijn halsband om doen en wachten op Mrs. Vanessa.
Mrs Vanessa komt de kamer binnen maakte de handen van haar slet vast aan zijn halsband.
Nu is de slet machteloos en dat windt hem op.
De slet kreeg poppers toegediend en Mrs. Vanessa keurde haar slet.
Mrs. Vanessa pakte een lange veter en deed balzakbondage bij haar slet.
De slet moest haar borsten verwennen en werd aangespoord door de zweep.
Mrs. Vanessa pakte tepelklemmen en deed ze om bij haar slet.
Mrs. Vanessa, deed haar slipje uit en ging op het bed liggen en haar slet moest haar likken tot.?
De slet moest op zijn knieen voor het bed gaan zitten en kreeg een zweepsessie van zijn Meesteres.
Mrs. Vanessa, trok een slip aan met een dildo en haar geile slet moest haar pijpen.
Daarna moest haar slet op het bed gaan liggen en moest hij zijn Meesteres weer likken en wat is dat lekker. Haar slet is verslaafd aan de cut van Mrs. Vanessa en daar maakt ze gebruik van.
Mrs. Vanessa, pakte een dildo en bond die vast in de slet zijn mond. Mrs. Vanessa pijpte die dildo en haar slet werd stapelgek.
Mrs. Vanessa gaf haar slet opdracht om haar met die dildo te neuken. Haar slet proefde sapjes van zijn Meesteres en dat vindt hij lekker.
Mrs. Vanessa, gaf haar slet nog een zweepsessie om haar slaaf op te geilen.
Mrs. Vanessa, pijpte haar slet tot dat hij gillend klaar kwam en wat is dat lekker en jammer dat het voorbij is. Haar slet wacht op de volgende oproep van zijn Mrs. Vanessa.
Mrs. Vanessa kan haar slet onthouding opleggen, zolang zij wilt. Daarna gaat ze met hem spelen.
Haar slet wacht geduldig af en daar wordt hij geil van.
Mrs. Vanessa roep je slet snel op voor een spannend spel.
Mrs. Vanessa kan hem een opdracht geven voor een bezoek aan een andere Meesteres of haar slet moet een sexy dame verwennen die Mrs. Vanessa voor hem kiest.

Je onderdanige geile slet.
Met citaat reageren
Oud 13 May 2011, 08:44
robsbeleving robsbeleving is offline
Gaat nu meedoen

Standaard

Pfff zittend in de auto in de file op de terugreis van een uurtje Vanessa én Elissa bedenk ik me dat ik nu wel even een recensie kan schrijven. Wat moet je anders in de file....?

Hoewel ik een recensie over Vanessa schrijven nog altijd een vreemd iets vind, bij deze:

Dit maal was het in Rotterdam en dus samen met Elissa. Het ontvangst is altijd ongedwongen en prettig bij Angels & Devils. Na even wachten kwam Elissa ten tonele in een zeer uitdagende leren of latex catsuit. Inclusief hoge hakken. Ze vroeg nog of het zo goed was.... Nou dat wa het zeker! Een prachtige verschijning. Beetje kinky en dat beviel me wel.

Na 10 minuutjes was Vanessa er klaar voor. Ik dacht dat ik inmiddels wel aan haar gewend was maar ze wist me weer te verrassen met haar in een staartje en een erg goed zittende strakke broek waarbij haar taille geaccentueerd werd... Ik merkte dat ik er een beetje zenuwachtig van werd.

Na het douchen op bed vastgeketend. Ik mocht kiezen, met of zonder blonddoek. Omdat het om een trio ging ben ik voor de optie zonder blinddoek gegaan. Daar kreeg ik zeker geen spijt van omdat zowel Vanessa als Elissa prachtig te aanschouwen waren. Elissa kan goed spelen met het aankijken van de "vastgeketende" waardoor de opwinding wat toeneemt.

Na wat opwarm toestanden begon vooral Elissa zich als een gek om mijn tepels te storten... Pffff dat kost nog wel een paar dagen om te herstellen. Terwijl Vanessa me poppers toe diende en wat verrassingen in petto had, begon Elissa met haar nagels mijn ballen te bewerken. Terwijl mijn afgebonden zaakie in een penispomp op grote getest werd mijn pijngrens opgezocht. Ik kermde het uit waardoor Vanessa de penispomp wat zuurstof gaf omdat ze dacht dat deze te strak zat moest ik bekennen dat het toch echt de nagels van Elissa waren die mijn grens bereikt hadden.

Vanessa loste dit op door mij haar tepels te moeten likken gevolgd door haar klitje. Elissa pakte dit moment door mijn anus op de proef te stellen. Ze vroeg of ze nog verder kon maar ik kreeg haar vraag niet helemaal mee waardoor ze vrolijk bleef pompen. Dit geheel werd nog wat gecompliceerder doordat Vanessa haar electriciteitskastje weer eens op mij uit tests. Echter viel het dit keer mee hoewel dit ook kan komen doordat mijn tepels weer te pakken eerder genomen. Ditmaal door een stel tanden. Alsof dit niet genoeg was greep Vanessa mijn eikel zonder pardon vast met haar naaldenhandschoentje ( als dat zo heet) pfff dit was erg pijnlijk, natuurlijk wist Vanessa dit en greep me bij alles waar dit zorgde voor een fikse reactie. Mijn eikel, ballen, ze trok me zelfs een beetje af met die dingen. Pijn en genot tegelijk is een vreemde gewaarwording.

Weer vergeet ik die kaarsvet die niet alleen op mijn tepels kwamen maar nu ook op mijn ballen. Elissa wist dit af te leiden door me te teasen met haar ogen, lippen, tong, spuug en haar heerlijke borsten. Ze wist me goed op te geilen.

Uiteindelijk werd alles beloont met een afgewisselde pijpbeurt. Plots pakte Vanessa haar voorbinddildo en nam Elissa van achteren terwijl die mijn lul nog steeds oraal verwende. Zo nu en dan keken Vanessa en ik elkaar recht in de ogen... Hmmmm zo geil!! Maar alsof Elissa dit merkte vonden haar nagels mijn tepels weer waardoor mijn komende orgasme uit werd gesteld.

Hierna werd ik door beide dames bereden waarbij Vanessa nog wat massage/droogneuk trucjes toepaste. Telkens op zo'n manier dat ik net niet kwam. Elissa begon uiteindelijk met een handjob waarbij de juiste hoeveelheid olie werd gebruikt zodat ze me door haar te concentreren op vooral mijn eikel helemaal gek maakte. Ze werd afgelost door Vanessa die me kermend liet komen terwijl ik Elissa moest likken. Het hoogtepunt kwam tegelijk met het moment dat ik door haar facesitting toch echt geen lucht meer had... Ik heb dit als erg intens ervaren!!!

Vanessa blijft mijn favoriet maar Elissa is uitstekend voor iets meer kinky spel. Deze twee dames versterken elkaars kwaliteiten!

Groeten Rob

P.s. Ik kan inmiddels weer doorrijden... ;-) excuus voor de typefouten maar het overige verkeer had ook de nodige aandacht nodig.
Met citaat reageren
Oud 04 July 2011, 19:36
Gaat nu meedoen

Standaard Triio Vanessa en Samantha

Begin dit jaar heb ik een trio sessie gehad met Vanessa en Samantha. Dat heeft zo'n indruk gemaakt dat ik sinds die tijd heb lopen zeuren om nog zo'n mogelijkheid en die kwam. Op een schitterende kamer werd ik binnen gelaten door Samantha.

Een heerlijk bubbelbad zorgde voor enige ontspanning tót... Samantha en Vanessa ook in datzelfde bubbelbad kwamen. Wat een plaatje, twee schitterende vrouwen die bij jou in een heerlijk groot bad stappen. Na wat heen en weer geklets over Victoria's sectret, waar ik natuurlijk de ballen verstand van heb, kwam er aandacht voor mij. En wat voor aandacht. De zachte strelingen van vier handen zijn zeker een hemels gevoel. Vanessa vond het tijd dat ik me maar bezig moest gaan houden met de intiemste delen van Samantha, dat leek me geen probleem natuurlijk. Na enige tijd vond Vanessa dat ze zelf aan de beurt was.
Vanessa weet dat ik twee mooie vrouwen die samen zoenen erg opwindend vind. (wie niet)
Echter was ik zo bezig met het stijf krijgen van haar tepel dat ik die zoen helemaal gemist had en het pas in te gaten kreeg door het geluid van twee paar lippen die van elkaar af ging...

Het volgende station was het bed. Vastgebonden en geblinddoekt lach ik daar terwijl de handen van eerst Samantha en later Vanessa mijn lichaam af gingen. Je kunt nog zo lelijk zijn maar deze twee dames laten iedereen het gevoel krijgen dat ze voor je gaan. Er werden sounds gebruikt, radarwielen, tepelklemmen, kaarsvet... En dat afgewisseld met strellingen die juist door die afwisseling extra lekker aanvoelden. Op de één of andere manier weigerde mijn lul het heerlijke gevoel om te zetten in een erectie.

Dit hadden de dames door. Vanessa weet inmiddels dat ik soms te veel denk... en ja dat is soms niet goed voor de erectie. Om dit tegen te gaan moest ik maar op mijn rug op een bankje gaan liggen. Ik kreeg een monddildo en watjes met poppers in mijn neus... Die maakt me nog geiler en kregen mijn verstand op nul... dit werkte. Samantha begon terwijl ze recht in mijn ogen keek die dildo te pijpen. Dit terwijl Vanessa met mijn pik bezig was kwam toch eindelijk die erectie. Die werd nog heviger toen Samantha stopte met pijpen van de dildo maar deze ging neuken. Wat een view... Dat heerlijk kutje gevuld door een dildo. Ze draaide zich om waardoor ik haar klitje kon zien én haar ogen én haar borsten... hmmm en ondertussen teasde Vanessa mijn eikel...

De rollen werden omgedraaid. Hoewel ik Samantha zo'n ontzettend mooie vrouw vind. Het type waar ik voor zou kunnen vallen, is het toch altijd Vanessa nog die op de één of andere onverklaarbare manier mij domineert... Wanneer zij dan diezelfde dildo gaat bespelen met alles wat ze te bieden heeft. hmmm dat geeft een werelds gevoel.

Zonder dat ik het in de gaten had zat Samantha opeens op me. Ze bereed me precies op dezelfde manier als Vanessa die dildo bereed. Hmmm soort van mindfucking, want wie neukte mij nou eigenlijk. Door die poppers werd ik heen een weer geslingerd in gedachten. Toen ik bijna kwam vonden de dames het wel genoeg geweest... ik moest op een soort sofa liggen wat je eigenlijk net zo goed een bed kunt noemen qua grote.

Ik lag in het midden. Vanessa kwam links van me liggen, Samantha recht. Ik wist niet zo goed welke kant ik op moest kijken. Het liefst beide kanten. Samantha maakt die keuze voor me omdat ik haar tepels hard moest maken. Dit ging vrij gemakkelijk. Ze heeft heerlijk borsten trouwens. Ik keek in haar ogen, zij in die van mij. Hmmm ik werd daar zo geil van terwijl ik met haar tepels bezig was. Vanessa vond het wel genoeg en pakte mijn hoofd haar kant op. Poppers, blinddoek en weg was het uitzicht. De dames hadden het in hun hoofd gehaald me gek te maken door verleiding. Ze streelden me met handen en kronkelden met de lichamen tegen me aan. Toen ze tegelijkertijd beide mijn hals met hun lippen opzochten voelde ik me als de gelukkigste man op aarde. Ik merkte dat mijn mondhoeken oncontroleerbaar omhoog gingen waardoor er een brede grijns ontstond.

Goed dit mocht natuurlijk niet te lang duren... Na nog wat poppers ging Vanessa mij anaal verkennen. Terwijl ze met mijn lul bezig was ging ze anaal steeds dieper en dieper. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik dat lekker ben gaan vinden, iets wat ik nooit gedacht had. Ondertussen weet ik niet zo goed wie van de twee mijn eikel bewerkte met haar handen maar het resulteerde in een heerlijke orgasme.

Hoewel de meeste sessie's fantastisch zijn zal ik deze toch niet snel vergeten. Bij beide dames kun je terecht voor zowel het hardere als softere (bd)sm. Ikzelf ben meer van de afwisseling tussen sm achtige aspecten en genot of sensuele erotiek... Dat wordt uitstekend aangevoeld door Vanessa en Samantha. Dit zorgt ervoor dat je eigenlijk met al je wensen bij hen tercht kan, mits het binnen hun grensen ligt.

Na even weer gewent te zijn aan het ligt, gedoucht te hebben en aangekleed ben ik meer dan voldaan weg gegaan. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer. Vanessa is sowieso verslavend, maar de ogen, lach en figuur van Samantha vragen ook om een herhaling.

Gr. Rob
Met citaat reageren
Oud 16 July 2011, 14:47
Gaat nu meedoen

Standaard Vanessa

Oke oke, ik had mezelf de vorige keer nog zo voorgenomen om me even niet te laden verleiden door een nieuwe uitnodiging voor een trio met Vanessa en Samantha. En... niet gelukt. Als een verslaafde van deze twee dames lag ik na te hebben gebadderd vastgebonden en geblinddoekt op bed. Bij binnenkomst zagen ze er weer eens betoverd sensueel en dominerend uit. Soms ben ik wel eens nieuwsgierig naar de garderobe van deze dames, maar dat zal een gemiddelde man toch niet begrijpen denk ik.

Sommige dingen gaan steeds makkelijk. Dit omdat Vanessa mijn lichaam en de reacties steeds beter kent, wat ze kan doen en wat niet. Maar ook omdat ze me steeds meer op het gemak weet te stellen. Dit zonder dichterbij te komen en haar dominantie te verliezen.
Voor ik het in de gaten had, gleed er een sound mijn plasbuis binnen en werden mijn tepels te grazen genomen. Samantha begon liefjes terwijl Vanessa direct de tanden er in zette. Radarwieltje, balafbinding, het stijf MOETEN maken van 4 tepels en poppers maakte het dat ik me helemaal liet meevoeren met de aanrakingen en pijnigingen die elkaar afwisselden.

Na even op het bed gelegen te hebben moest ik geblinddoekt naar Vanessa op zoek. ik werd wel geleid en vond haar. Ik voelde dat ze voor me zat op een soort poef met haar benen uit elkaar. Ik werd geboden haar te likken, dat deed ik graag. Samantha nam mijn rug te grazen met kaarsvet, ik moest raden wat ze schreef, maar dat was echt onbegonnen werk... het lukt me niet. Dan maar de voorbinddildo zie ze. Nou anaal ben ik nog niet zoveel gewend maar ze nam me flink te grazen. Ik moest Vanessa blijven likken maar nu op de snelheid en kracht van het geneuk van Samantha. Dit maakte het geheel nog intenser. Samantha vond het goed genoeg waardoor de blinddoek af mocht... oej... dat uitzicht van een naakte Vanessa die niet liet blijken of mijn likwerk goed was of niet maakte me onzeker.

Ik moest staan en werd tegen een deur vastgezet... dit werkte niet. Ik werd duizelig en begon te zweten... Waarom ik dit vertel is omdat ik graag wil aangeven dat beide dames hier zeer goed mee om kunnen gaan. Ze zien het aankomen en worden zorgzaam zonder uit de dominante rol te vallen. Ik kreeg wat te drinken, kreeg een doekje om mijn hoofd wat te deppen en mocht plaats nemen in een grote stoel maar ik even bij kon komen... dacht ik.. Maar nee de dames gingen verder met een geweldige tease waarbij Vanessa voor me neer knielde en me enorm opgeilde met haar handen, borsten en mond. Samantha stond achter me en ik voelde haar nagels op mijn armen, mijn buik en nek. Ze kwam met haar benen op de leuning waardoor ik een prachtig uitzicht op haar lichaam had. Ze is schitterend!!! Hoewel ik nog steeds een bleke kop had en iet wat blauwe lippen voelde ik me weer helemaal lekker, toch bleven de dames zo nu en dan vragen of het ging. Dit gaf een vertrouwd gevoel. (had ik al, maar toch...)

Samantha bond me een dildo-gag voor en zoog hem af terwijl Vanessa dat bij mij deed. Zo vreemd is dat, wie voel je nou waar? Je hersenen weten het even niet meer... maar oh zo geil.
Samantha ging met haar knieën op datzelfde poefje. Handen voor haar en dat heerlijke kontje naar achteren. Ik moest haar neuken met die dildo-gag. Wat een view...
"Met je rug op de grond", hoorde ik plots wat streng. Nou dat deed ik dan maar... Ik lag daar met die dildo in mijn mond. Vanessa tussen mijn benen en weer Samantha die bij mijn hoofd ging staan. Dit keer neukte ze zelf die dildo. Wat Vanessa allemaal tussen mijn benen deed... ik heb geen idee maar ik wilde zo graag dat ik daar geneukt zo worden, het voelde heerlijk. De dames wisselden elkaar om en daarna nog eens. Samantha boven op mijn mond. Ik moest met mezelf spelen maar er zat zoveel glijmiddel op dat ik én geen grip had en niets voelde.... pfff dat voelde best "lullig".

Samantha nam het over en zorgde voor de juiste stand... Ik moest aangeven wanneer ik bijna zou komen. "Cum-controle" fluisterde Vanessa in mijn oren. Dit maakte het nog geiler. Hoewel ik het zelf moest aangeven leek het alsof ze het zelf in de gaten hadden want telkens wanneer ik zelf bijna niet meer kon wisselden ze van snelheid of manier van stimulatie waardoor ik weer even verder kon. Vanessa vond dat ik mezelf moest gaan aftrekken terwijl Samantha mijn adem weg nam door mij te verrassen met een face-sitting. Normaal kan ik best lang zonder adem, maar dit keer had ik er gewoon moeite mee. Bij de tweede keer voelde ik wat warms op mij terecht komen. Mijn handen, lul en buik werden warm door een vloeistof... ik wist genoeg. Er ging van alles door me heen want ik heb altijd gedacht dat ik er niets van zou moeten weten om onder geplast te worden. Maar toen het tot me doordrong wat er gebeurde maakte Samantha plaats en ik moest kijken wat Vanessa boven me naar beneden liet vallen.

Terwijl ik mezelf nog steeds klaar moest trekken liet Vanessa alles gaan, en wat ik niet verwacht had... ik vond het geil! Uiteindelijk heerlijk klaargekomen.

Wederom een heerlijke middag waarbij de ene verrassing de andere opvolgde.

Gr. Rob
Met citaat reageren
Reageren

Labels
103058, 526705

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten