Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 15 June 2010, 19:57
hothermans hothermans is offline
Komt net kijken

Standaard Meesteres Vernice (vh Vanessa) - Den Haag

Via de advertentie met foto van Meesteres Vanessa hier op kinky: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm fetish/526705/ kwam ik met haar via email in contact en maakte ik een afspraak met haar in Utrecht. Nadat ik mij per sms gemeld had kreeg ik 10 minuten later bevestiging dat ik naar binnen kon. Meesteres Vanessa had goed naar mijn wensen geluisterd, ze stond daar in mooie zwarte laklaarzen en latexbody met sterke uitstraling maar ook vriendelijk gezicht. Een ware domina. Nette schone en best ruime kamer met bondagebankje en toys had zij tot haar beschikking.

Ik had voor een combinatie van lustslaafspel gekozen tot harder SM spel en dat voelde deze mooie blonde Meesteres perfect aan. Ik werd vastgelegd en in een trance gebracht waarbij direct mijn tepels goed werden getest en ook mijn ballen het te verduren kregen. Met poppers die ze me regelmatig toediende werd ik verder in trance gebracht zodat ik meer kon hebben en dat bleek nodig te zijn want het kaarsvet vloeide rijkelijk even later over mijn body. Met lichte geile talk en haar aanrakingen + strakke doordringende manier van kijken met haar mooie blauwe ogen liet ze duidelijk merken dat zij diegene was die bepaalde wat er met mij ging gebeuren.

Mijn lul werd met een vacuumpomp groter gemaakt, tepelklemmen werden opgezet en ik kreeg een halsband om. Ik werd gedwongen haar grote borsten te likken en haar laklaarzen waarbij ik haar hak moest pijpen. Ik werd losgemaakt en moest in hondjeshouding op het bed gaan zitten zodat de Meesteres mij met een behoorlijke voorbinddildo kon gaan neuken en tijdens dat neuken opeens opnieuw kaarsvet , ditmaal over mijn billen, werd heengegoten. Ik was in vervoering en had al snel veel over voor deze ware domina. En dat was nodig, want ook de zweep kreeg ik te verduren om uiteindelijk een goldenshower te moeten ontvangen waarna ik mij moest klaartrekken voor haar terwijl ze met haar vingers mij anaal stimuleerde en bijna haar hele hand binnen wist te brengen maar dat was al zo geil dat ik al heftig klaar kwam!

Deze Meesteres weet een zeer goed spel te spelen met een opbouw waar je als man gek van wordt. En ik ben overtuigd dat achter de ramen wel degelijk zeer goede en ook in dit geval nog eens knappe domina's zitten. Tevens bleek ik direct gekeurd te zijn door Meesteres Vanessa en kreeg ik te horen dat ik in de toekomst ook welkom was voor SM trio's met haar en 1 van haar vriendinnen? Nou of ik dat aankan weet ik niet, maar het lijkt mij bijzonder gaaf!

Laatst gewijzigd door Support; 04 October 2014 om 11:03 Reden: link update
Met citaat reageren
Oud 17 June 2010, 17:55
fwm's schermafbeelding
fwm fwm is offline
Begint het te leren

Standaard

fijn te lezen dat je een goede dag hebt gehad, jammer dat er niet meer van zulke verhalen hier komen, bij BDSM.
Met citaat reageren
Oud 11 July 2010, 09:03
colaboy colaboy is offline
Ik weet de weg hier nu wel!

Talking

Ben jaren geleden bij deze Dame op bezoek geweest en heb een super date (zonder BDSM) met haar gehad. Volgens mij is ze pas later die SM spelletjes gaan spelen.
Ze was een van mijn eerste "erotisch model" waar ik een Photo-Shoot me gedaan heb.

Verder kan ik me herinneren dat ze een "aardig mondje Frans spreekt".
Met citaat reageren
Oud 11 September 2010, 16:53
mark28mark mark28mark is offline
Komt net kijken

Standaard opdracht van Meesteres Vanessa

Opdracht Van Meesteres Vanessa.

op een zondag om 13.00 uur afgesproken met Meesteres Vanessa!
toen ik binnen kwam stond ik versteld van de schoonheid van Meesteres Vanessa, mooie laarzen, figuur, gezicht.
ik werd eerst gekeurd waarna ik op bed moest liggen (geblindoekt), ze kwam gelijk op me gezicht zitten en kreeg geen lucht meer.
ze begon me zak af te binden en zo nu en dan poppers toe te dienen.
kaarsvet over me heen, raderwieltje ik was geheel in trans en liet me geheel aan haar over.
daarna kreeg ik een opblaas dildo in me kontje.
daarna nam ze me in me kontje met een voorbind lul.
Ik moest verplicht van haar aftrekken.
op het laatst moest ik op bed liggen met mond open en begon ze in me mond te plassen , ik moest alles opdrinken waarna ik klaar kwam.
Dit was echt de beste ervaring die ik met een Meesteres heb gehad Top
Met citaat reageren
Oud 20 September 2010, 17:04
Beert Beert is offline
Komt net kijken

Standaard Meesteres Vanessa - zandpad 122 - 3 utrecht - uitstekend

Ik ben een slaaf in opleiding bij Mrs. Vanessa.
Ik denk dat ik word opgeleid als lust slaaf om sexy vrouwen te verwennen.
Ik heb een afspraak gemaakt met Mrs. Vanessa.
Mrs. Vanessa, wilde een bepaalde fatasie van mij en die is heel goed uitgekomen.
Ik kwam binnen en moest mij gelijk uitkleden en opfrissen. Ik moest van Mrs. Vanessa in de douche bijven tot ze mij toestemming gaf om in de kamer te komen.
Ik moest van haar op mijn knieen gaan zitten achter het bed. Op het bed lagen een halsband en 2 polsboeien. Mrs. Vanessa ging achter me staan om te kijken en te voelen of ik goed geschoren was. Dat controleerde ze.!!!!!
Ze deed de halsband om en maakte de polsboeien er aan vast. Ik was aan haar haar overgeleverd en dat was een geil gevoel. Ze pakte een touwtje en deed dat om mijn pik en ballen. Daar zat ik dan, geil en machteloos.
Ze deed haar sexy jurk uit en moest haar tepels verwennen.
Daarna moest ik met mijn mond haar sexy slip uitdoen. Nu was ze naakt en ik werd nog geiler. Ze pakte een dildo en ging naakt op het bed liggen met haar poes naar mijn mond.
Ze stak de dildo in haar poes en ik moest langzaam met mijn mond de dildo heen en weer bewegwen op haar commando's. Nu was ze geil en haalde de dildo uit haar poes.
Ik moest met mijn tong haar poes verwennen en ik werd nog geiler.
Ik proefde haar vocht en dat was lekker.
Daarna bond ze mij op het bed vast. Ze pakte tepelklemmen en zette ze op mijn tepels en ik werd nog geiler. Ze pakte een condomm en duwde met haar mond de condoom over mijn stijve pik. Mrs. Vanessa pijpte haar slaaf en dat was heel lekker.
Ik wilde dat Mrs. Vanessa verder ging, maar ze stopte.
Ik was echt geil en dat zag Mrs. Vanessa.
Mrs. Vanessa ging mij neuken en gebruikte mij als haar lust slaaf.
Ze neukte mij tot ik niet meer kon.
Dank U wel Mrs. Vanessa.
Je onderdanige slaaf G.
Met citaat reageren
Oud 19 October 2010, 17:52
fwm's schermafbeelding
fwm fwm is offline
Begint het te leren

Standaard

Fijn om te lezen dat je een goede ervaring daar hebt gehad, dat het voor herhaling vatbaar is.
Je zou bijna zeggen dat je beter een abonnement kan afsluiten bij Mrs Vanessa ;-)
Met citaat reageren
Oud 31 October 2010, 13:18
willemj willemj is offline
Komt net kijken

Standaard bislaven sessie

Verslag sessie met Mrs. Vanessa en andere bislaaf in SM kamer

Inleiding
Ik ben slaaf Renegade, een ervaren slaaf en opgeleid als totaal slaaf door o.a. een Meesteres van het OWK. Het OWK staat voor Other World Kindom dat is een faciliteit die geleid wordt door vrouwen en waar de mannen,in alles ondergeschikt zijn. Het is een Oud landhuis met stallen en vele vertrekken. Je kan daar op inschrijven zoals je in een hotel doet en voor bepaalde tijd volledig in het regiome meedraaien. Je kijgt een functie en niveau toegwezen en daar ul je het mee moeten doen. Zowel bij de Meesteresen als de slaven heerst een duidelijke hierachie. Ik heb ook gediend bij een zeer stricte en sadistische Meesteres uit Nijmegen , Ik heb tevens ervaring met TPE.

TPE staat voor Total Power Exchance. Dus totale overgave aan de Meesteres zowel fysiek door middel van bondage of langdurig aan de ketting worden gelegd. Maar ook de geestelijke overgave een spel om de macht die uiteindelijk eindigt in de overgave van de submissive. Het spel gaat over in een vermenging van je vanilla life en het BDSM leven. Ik heb de laatste jaren dan ook wat minder gediend als lustslaaf. Dat zal dus door mij een andere kijk geven op de sessies of bepaalde delen daarvan

Ik ben sinds kort bekend met Meesteres Vanessa en heb inmiddels 2 sessies op de locatie aan het Zandpad met Haar mogen beleven. Vervolgens heb ik gereageerd op de oproep van Haar om deel te nemen aan een bi-slaven sessie. En was zeer vereerd te horen dat ik mocht deelnemen.

Aankomst
De locatie was bepaald in een club in Den Haag . Na een wederzijdse bevestiging , waar ik mij op de afgesproken tijd heb gemeld. De opdracht was vragen naar Meesteres Vanessa en per sms je aankomst bevestigen. Dan zou je naar de kamer worden begeleid door de gastvrouw of de Meesteres haalt je zelf Eenmaal aangebeld werd ik door de gastheer verwelkomd. Ik gaf aan voor wie ik kwam en werd netjes naar een wachtruimte begeleid. En wachtte daar een 10 tal minuten op de Meesteres. Het wachten werd beloond toen ik haar stem geluid hoorde en ik opkeek recht in haar warme bli

Meesteres Vanessa
De begroeting was, zoals gewoonlijk, aller hartelijkst. Een paar zoenen en ze vroeg mij haar maar te volgen Echter de eerste aanblik toen ze de blauwe kamer binnenkwam was adembenemend. Ze had ultra hoge rijglaarzen en een straples leren jurk aan. De lengte van deze jurk was supermini van lengte Ik ben best wel wat gewend , maar deze aanblik was weer voldoende om mij gedwee mee te laten voeren.

De slaven die het voorrecht hebben gehad haar te mogen dienen of bezoeken weten wat ik bedoel.

Na de begroeting gingen we naar boven. Een heer zoals ik ben liet ik de Meesteres voor gaan op de trap. Dit was een hele steile trap in een wat gedateerd pand

Dacht ik……….echter de Meesteres zag dat toch ietsje anders. En zei ‘’oke ga maar naar boven.’Weg stoute aanblik , want ik had natuurlijk de ijdele hoop zicht te kunnen krijgen op de mooie billen van de Meesteres. ….. ik geef toe het was te gemakkelijk gedacht. ………..but who blames a guy for trying De kamers , ja kamers, van de Meesteres bevonden zich op de tweede etage. De Meesteres heeft daar de gehele verdieping, bestaande uit drie kamers. Een zeer sfeervolle ambiance waar op vele manieren gespeeld kan worden. En ook voor beginners een omgeving waar je snel op je gemak bent. Wij gebruikten de sm speelkamer, met sling, bondagestoel en veel spiegels.

Sessie
Bij deze sessie zouden 3 slaven aanwezig zijn, echter 1 moest afzeggen en dus waren mijn persoontje en nog een slaaf van de partij. Ik was als eerste binnen en werd gecontroleerd door de Meesteres en goed/schoon bevonden. De andere slaaf liet nog even op zich wachten en de Meesteres bedacht zich geen moment en begon de sesie 1 op 1 met mij. Ik moest plaastnemen in een bondage stoel , waar ik werd vastgezet aan benen(gespreid), hals , buik en armen ook deze waren gespreid.
Hierdoor had de Meesteres vrijspel voor een tepel en balzak behandeling , Er werden gewichten en klemmen aan mijn zak gehangen en klemmen op mijn tepels. Dit uiteraard allemaal geblindoekt,
En in deze fase werd ook het rader/pinwheel niet vergeten.
Ik moet zeggen dat ze Meesteres erg liefdevol kan zijn en ook als ze met het wieltje aan de gang gaat. Dus wat mij betreft mag dat best wat steviger. Uiteraard is dat erg persoonlijk en afhankelijk van iemands grens.
Tijdens de gehele tijd op de stoel was een electrode op mijn eikel geplaatst en die pulseerde er lustig op los.

Die honderden speldeprikjes per minuut was heerlijk heftig, met een soort slot akkoord waarbij er op het laatst wat venijnige stroomstoten door mijn hele lijf trokken. Wow!

Na de stoel volgde de sling. Ik werd gesommeerd te gaan liggen en werd aan handen en voeten vastgezetPer direct kreeg ik een zwarte kap op en begon de Meesteres weer met het wieltje en later ook met kaarsvet aan de gang te gaan. Ik moet zeggen dat de Meesteres er zin in had want ik voelde de warmte van de kaarsvlakbij mijn huid en daardoor was het kaarsvet ook behoorlijk warm toen het op mijn tepels buik en pik en balzak landde. Daarna werd ik anaal voorbereid op de komst van de andere slaaf . De de meesteres rekte mij vast wat op en stopte een butplug in mijn kont en blies deze op. De kap was inmiddels verwijderd en ik moest de Meesteres recht in haar ogen kijken tijdens het oprekken. Voor mij is een Meesteres aankijken tijdens een sessie best moeilijk omdat ik de laatste acht jaar heb moeten afleren mijn Meesteres direct aan te kijken. Dat was not Done , zo nu het juist moet , is dat voor deze slaaf erg wennen

Een sms kondigde de komst van de andere slaaf aan . Ik lag daar nog steeds in de sling buttplug in en overal in het kaarsvet. De Meesteres ging naar beneden de andere slaaf begroeten en ze kwamen samen naar boven waar de andere slaaf werd gesommeerd zich in de hoek va de kamer uit te kleden. Ik lag daar dus behoorlijk te kijk en het uitkleden leek minuten te duren.

Hoewel ik anaal lekker vind, heb ik dat liever gedaan door de Meesteres dan door een andere man. Maar ik schep bevrediging uit het feit dat ik door gedwongen Bi handelingen mijn Meesteres kan dienen en tevreden stellen.

De slaaf was inmiddels uitgekleed en moest op zijn knieen gaan zitten hoofd achterover en kreeg de gebruikelijke spitting te verwerken. Ik moest uit de sling komen en ook op mijn knieen gaan zitten , de andere slaaf werd naar de Meesteres geroepen en kreeg een condoom om. Waarna hij voor mij moest gaan staan en ik deze slaaf moest gaan pijpen. Dat moest dieper en dieper en klaarblijkelijk ging het niet goed genoeg en krijgen we allebei weer poppers toegediend en gesommeerd door te gaan. De Meesteres ging in de sling zitten en genoot zichtbaar van het schouwspel….. ik weet niet of de andere slaaf vol bi was is, maar uit de toestand van zijn pik zou ik zeggen van ja ……pppfff wat een eind die was zeker 20 centimeter. Daar zat ik dan met kleine pinkeltje. Dat is natuurlijk weer de eeuwige vergelijking. Je wilt er niet aan toegeven maar het gebeurt wel.

Het pijpen op zich was toch lekkerder dan verwacht, hoewel ik wel een aantal keren moest kokhalzen, waarop de Meesteres onverstoorbaar zij doorpijpen slaaf en liet mij nog wat poppers snuiven.
Uiteindelijk moest ik weer in de sling gaan zitten en moest de slaaf mij pijpen, ook dat was erg onwenning maar ja de Meessteres weiger je niet he Terwijl de slaaf mij aan het pijpen was zag ik dat de Meesteres haar handschoen aandeed en ik wist wat dat betekende ze pakte de fles gljmiddel en ging achter de slaaf zitten. Ik keek aan recht in de ogen en zag weer die blik van Haar bijna wellustig , ik keek Haar en en merkte precies wanneer zij de andere slaaf penetreerde want hij kreunde erg lustig op los. Het voordeel voor mijn was dat hij steeds heftiger begon te pijpen. En met zich op de Meesteres was dat best spannend .
Daarna bond Ze een strap on om en begon de slaaf te neuken, wow dat was geil zeg. En Zij bleef mij aankijken . vervolgens moesten we elkaar neuken en eerlijkheid geboeid mij te zeggen dat ik niet kon presteren … hij was al niet groot maar werd steeds kleiner …terwijl de andere slaaf nog steeds fier vooruit stond . De Meesteres loste dit op door van positie te wisselen en ik van achteren werd gepakt door hem en hij op zijn beurt met een strap on door de Meesteres.
Dat was wel erg geil vooral omdat ik via de spiegel een goed beeld kreeg van ons drieen zo bezig .

Vervolgens moesten we weer tegenover elkaar gaan staan en ik op mijn knieeen voor hem. Nu kreeg ik de opdracht hem te pijpen totdat hij klaarkwam in mijn mond. Maar niet voordat de Meesteres een nieuwe condoom bij hem had omgedaan. Aan het kreunen van de slaaf te horen ging ik er vanuit dat het pijpen hem wel beviel. Ik zoog, trok liet mijn tong om zijn eikel draaien en ging er uiteindelijk vol voor en vergat dat ik geen ho en bi ben , maar wel een kerel aan het pijpen was. En die het nog lekker vond ook.

Dat was te merken want hij stootte soms diep en dan moest ik even kokhalzen en weer door. De Meesteres greep deze gelegenheid aan om zich om te kleden. Dat duurde best wel lang en de slaaf kwam ook niet zomaar klaar en mijn kaken begonnen behoorlijk moe te worden, dus gebruikte ik mijn handen om tijdens het pijpen hem gelijk te trekken.

Na wat een eeuwigheid leek te duren was de Meesteres klaar en sommeerde te stoppen ….ik moest in de andere hoek gaan zitten en mocht wat te drinken nemen. En de Meesteres ging zich bezighouden met de andere slaaf . Want de Meesteres is er alles aan gelegen om de slaaf aan zijn gerief te laten komen.
Wat mijn opviel was dat deze slaaf of een hele goede zelfbeheersing had of hij kwam gewoon heel moeilijk , maar hij gaf zich niet zomaar gewonnen, en nu moet ik zeggen de Meesteres ook niet.

Na de nodige olie en trekbewegingen het opgeilen van de slaaf door de Meesteres door geil voor hem te draaien, het leek wel een staande lapdance . toen dat ook niet hielp ging de Meesteres over op het enige wapen om dit tot een goed einde te brengen. Ze pakte haar latex hamdschoen en na een paar anale masseer bewegingen moest deze slaaf zich gewonnen geven en kwam hij grommend klaar.
Hij mocht zich douchen en aankleden en er werd afscheid genomen. Ik mocht mij ook nog opfrissen en we hadden afgesproken dat we nog wat gingen experimenteren met sounds en dilatoren.

IK moest gaan liggen en er werd een keuze gemaakt welke sounds er gebruikt zouden worden. We gingen voor twee formaten 1 om te wennen en de ander om daadwerkelijk mee te gaa spelen. Ik kan zeggen het was weer heerlijk als strelend met de sound in mijn pisbuis maakte de Meesteres mij klaar. En dat is erg intens kan ik jullie vertellen. Zo liggend en de Meesteres was ook echt aan het genieten , wel……….dat was een heerlijk einde van een mooie avond , na op gefrist te zijn en nog even te hebben nagepraat ben ik weer met een tevreden gevoel in mijn auto gestapt op weg naar huis.

Conclusie
Het was een geslaagde avond , zeer zeker Grote pluspunten zijn de variatie in het spel en en de zorg van de Meesteres voor het tevreden stellen van de slaaf.

Maar … wat ik graag zou willen zien is toch een nog iets hardere opstelling van de Meesteres en in deze sessie viel er een redelijk grote pauze omdat de Meesteres met de andere slaaf bezig was.
Uiteraard is zo een conclusie en mening zeer persoonlijk en afhankelijk wat voor type slaaf je bent .

Tevens wil ik voor de mannen die wellicht gruwelen van het idee om iets met een andere man te doen meegeven, dat het in de SM vaak niet echte bi gevoelens zijn, maar dat juist de trigger zit dat je het voor je Meesteres overhebt en je niet opgewonden raakt van de bi-handeling, maar het feit dat je dat voor je Meesteres overhebt en Haar ziet genieten dat je die handelingen doe of laat ondergaan. En daarbij beslis je als onderdanige vooraf nog altijd de grens, dus alleen pijpen of gepijpt worden kan ook al een grens zijn

Ik heb vele jaren ervaring met Meesteressen en moet zeggen dat Meesteres Vanessa in de 3 sessies die ik nu met haar meegemaakt heb een zeer goed spel levert en goed op signalen let en fantasieen vantevoren in leest en ook nog eens heel leergierig is zoals zij zich nu verder gaat verdiepen in sounding en intensive cumcontrol waar ze zeker aanleg voor heeft! Ik zit nu alweer in spanning voor een volgende oproep of opdracht. Ze mompelde iets over uitlenen aan een andere Meesteres..... ik zit iedere dag met Haar nu in mijn hoofd en zo geniet ik heerlijk na.
Met citaat reageren
Oud 09 November 2010, 01:04
Komt net kijken

Standaard bezoekje Meesteres Vanessa

Afgelopen Zaterdag weer bij Meesteres Vanessa geweest.

De Meesteres had mij ontboden want Ze had nog een appeltje met deze slaaf te schillen. Dit vanwege fouten die hij had gemaakt in vorige opdrachten. De boodschap luidde ‘’Ik verwacht je om 16;00uur aan het zandpad, zodat Ik je kan misbruiken op elke wijze Ik wil’’. Ik heb mijn bevestiging gestuurd en aangegeven dat ik mij zou melden.

Het is de laatste weken erg hectisch geweest op mijn werk en was er aan toe om de controle weer eens uit handen te geven. Dus keek erg uit naar de sessie.

Daarnaast vind ik Meesteres Vanessa nog steeds zeer intrigerend, omdat Ze met haar mooie lieftallige verschijning in staat is een controle over me te krijgen die ik nooit had verwacht.

Ik heb mij s’ochtends heerlijk voorbereid alles goed geschoren, gespoeld en een uitgebreid bad genomen met badzout en badolie. Want ik wil er altijd tip top uitzien voor de Meesteres.

Ik was op tijd aan het zandpad en meldde mij op de gebruikelijke wijze middels een smsje. Het bleef erg lang stil aan de andere kant. Was dit een onderdeel van de straf, de spanning bij mij liep in ieder geval op. Ik nam nog snel een cammagra in. Het duurde zeker 25 minuten eer ik het verlossende smsje kreeg dat ik mocht binnenkomen.

Het was het wachten weer meer dan waard. Meesteres Vanessa had een strakke catsuit van suretex(wetlook) aan, wat de vorm van haar lichaam perfect deed uitkomen, haar mooie platte buik, haar volle borsten en haar tepels die lichtjes door de stof heen priemden en bij het naar binnen lopen kreeg ik een mooi zicht op haar mooie kleine ronde billen. Dit plaatje werd gecompleteerd met een paar hoge zwarte rijg laklaarzen.

Er was een gezonde spanning voelbaar, bij mij, dan welteverstaan. Meesteres Vanessa is altijd vrolijk, ontwapenend en geinteresseerd in haar slaven. Dus ze bond direct een gesprek aan en bood een drankje aan. Ik was toch gespannen want ik wist dat dit gesprek in eens kon omslaan en de Meesteres overging tot de sessie. Maar goed we hebben toch een behoorlijke tijd gezellig zitten praten. Ik had wat presentjes meegenomen voor deze Goddess en ze nam deze dankbaar aan en was tevreden met mijn keuze. Zo dat waren bonuspunten en dan hoop je natuurlijk op minder straf ….toch?...........tja die hoop mag je hebben maar is ijdel bij deze Meesteres met haar mooie ogen en strenge, soms sadistische trekjes.

Ik was inmiddels uitgekleed en had mijn handen gewassen en …ja hoor daar was het sein. Ze zei ‘’op je knieen slaaf’’, en wees naar een hoek in de ruimte. Haar stem verandert dan van zacht en lief naar strak en gedecideerd en waar je zonder bedenkingen gevolg aangeeft.

Ze pakte boeien en bond mijn armen op mijn rug. ‘’Hoofd naar beneden’’, bitste Ze mij toe. Ze ging op het bed zitten, deed Haar benen over elkaar en gebood mij tot Haar te komen. Ik keek Haar strak in de ogen en zag duidelijk een twinkeling in die mooie blauwe ogen, dat beloofde niet veel goeds. Ze pakte de poppers en ik moest meerdere malen snuiven.
‘’Hoofd naar achteren slaaf en mond open’’, Zei ze. Dat deed ik en tergend langzaam liet de Meesteres haar speeksel in mijn keel lopen. En W/we keken elkaar hiebij strak in de ogen. Als er van mijn kant nog enige weerstand geweest zou zijn was die nu wel opgelost.

Een tweede straal speeksel volgde en daarbij keek ze mij nog steeds zeer indringend aan. Het ging Haar klaarblijkelijk niet snel genoeg en spuugde de rest vol in mijn gezicht. Hmm heerlijk. Ze strekte Haar laars mijn richting uit en commandeerde, “’likken slaaf” . Ik moest onderaan beginnen en vanaf de zool mij naar boven werken tot Haar kuit. Opeens sprak Ze ‘’Genoeg slet’’ en ze deed speeksel aan haar vingers en wreef dit uit over Haar laars ‘’Schoonlikken en netjes denk erom’’. Ik ging gelijk aan de slag en keek zo af en toe stiekum naar boven, de Meesters was zichtbaar aan het genieten. Ik moest Haar hak pijpen en plots gaf Ze aan dat ik het bovenzijde van Haar laars moest likken. Wow dat betekende dat ik wel heel dicht bij Haar liezen in de buurt kwam, want Ze had echt hoge laarzen aan. Onwillekeurig dwaalden mijn gedachten af en zag het voor mij hoe ik mijn Meesteres heerlijk mocht beffen. Echter het commando ‘’Nu de andere laars SLAAF!! Bracht mij weer terug bij mijn schoonmaak klusje.

Toen dit gereed was moest ik op bed gaan zitten en pakte de Meesteres een paar pumps van 15 cm hoog. Ik moest deze aantrekken en wachttte vervolgens op wat er komen ging. Ze rommelde wat in wat tassen en kwam ineens voor me staan. Ik zat op de hoogte van Haar erogene zone zullen we maar zeggen en dat was geen verkeerde aanblik. Ineens boog Ze zich voorover en kreeg ik lippenstift op. Oke, ik werd nu dus getransformeerd in een echt sletje. Ook de oogschaduw en mascara werden niet vergeten. En als laatste kreeg ik een pruik op. Meesteres Vanessa had inmiddels een strapon omgedaan en ik moest deze uitgebreid pijpen. Maar niet voordat ik weer poppers had moeten snuiven.

Ik liet de dildo langzaam op en neer glijden in mijn keel en liet mijn tong rond de eikel draaien. ‘’Zo diep mogelijk slet ‘’, ‘’ik wil zien wat je waard bent en hoe diep je deze kunt hebben’’ , sprak Ze streng. Ik hoorde de Meesteres zachtjes kreunen en dat wond mij enorm op. Uiteindelijk vond Ze het genoeg en moest ik stoppen. Ze deed nieuwe lippenstift op en ik moest gaan staan. Dat was een onderneming op zich want de combinatie van mijn houterige coordinatie, de hoge hakken en de poppers maakten dat ik nu niet echt stabiel op mijn benen stond .

Daar had de Meesteres lak aan en deed een ketting om mijn pik die weer vastzat aan een stalen honderiem. Ze trok eraan en liep om het bed heen en comandeerde mij Haar te volgen. Ze trok stevig aan de riem en de ketting drukte zich in mijn voorhuid. Dus ik moest wel meelopen tegenstribbelen was echt geen optie. Als je niet snel genoeg meeliep, trok er een snerpende pijn door je pik heen.

Aangekomen aan de andere kant van het bed moest ik gaan liggen.
En werden mijn handen boven mijn hoofd vastgemaakt. Doordat ze boven mijn hoofd moest wezen leunde ze over mij heen en voelde ik haar heerlijk lichaam tegen dat van mij. Ook kreeg ik vol zicht op haar borsten die strak in het pak zaten, haar rits stond net ver genoeg open om mij dit zicht te gunnen. En bij Meesteres Vanessa weet ik nooit of dit bedoeld is of niet. Wat ik wel weet is dat ze zeer geraffineerd is dus ik hou het erop dat het een gunst van Haar was. De Meesteres gaf mij weer poppers en kon weer even in de heerlijke ogen kijken. Ik kan daar echt geen genoeg van krijgen. Ze heeft een lieve blik, maar tegelijkertijd weet je dat dit maar schijn is, want hoe liever ze kijkt des te sadistischer kan ze uit de hoek komen. Want klaarblijkelijk vind ze dat ik teveel aan het genieten was en trok even venneinig aan de ketting om mijn slavenpik. En mijn reactie, het ineen krimpen van de pijn, lokte bij Haar een sadistisch lachje uit.

Ze pakte het wieltje en drukte dat in mijn vlees en ging tergend langzaam over mijn bovenlichaam. De punten van het wiel drukte diep in mijn vel. Ze bewoog langzaam naar mijn tepels en ging er langzaam overheen, ineens drkte ze nog harder het wiel in mijn vlees en mijn tepel werd volledig naar binnen gedrukt. Ik had nog niet gereageerd maar moest nu toch even een kreet slaken. Ik keek Meesteres Vanessa aan en het enige wat ze deed was minzaam glimlachen en het wieltje nog dieper in mijn vlees drukken.

Uiteindelijk was ze er klaar mee en moest ik weer poppers snuiven. Ze zei dat ik mijn benen moest optrekken en ze ging tussen mijn benen zitten. Ze testte hoe ruim ik vandaag was en voelde al snel Haar heerlijk vingers in mijn slavenkut rondwoelen. Ineens haalde Ze Haar hand weg en ik voelde dat Ze er een dildo voor terugplaatste, tenminste dat dacht ik.

Weldra voelde ik de eerste tintelingen door mijn onderlichaam trekken en toen wist ik het, ze had een electro probe geplaatst. De stroompjes trokken door het tere vlees van mijn slavenkut en de stroom werd steeds ietsje opgevoerd. Dat was allemaal zeer goed te doen en op te vangen, maar dan kwam daar het sadisme weer boven drijven bij de Meesteres want ze begon de probe te bewegen en dat gaf ineens random een piekstroompjes en die waren heftig en amper op te vangen.

Ze wilde mijn kutje voorrekken en begon na het verwijderen van de probe en rubberen fist bij me naar binnen te werken. Ze deed dit met veel overgave en pompte hem diep in en uit mijn slavenkut op en neer en het ontlokte ook bij Haar de nodige kreungeluiden.

Toe ze het genoeg vond kreeg ik een rubber masker op en deed ze poppers in het filter . Ze streelde onderwijl mijn lichaam en kon door het masker haar bewegingen volgen. Het masker geeft mij een gevoel van geborgenheid en bij deze Meesteres voel ik mij zeer veilig en kan dan ook goed ontspannen. Ineens voelde ik dat De Meesteres met een koud doekje over mijn tepels wreef. Ze vroeg’, ’je weet wat er nu gaat komen slaaf?’’
Ik hield mij van den domme en zei , Nee Meesteres ‘’……..Ze reageerde koeltjes ‘’ach dan zie je dat vanzelf wel’’.

Ze pakte mijn rechter tepel en zette er een klem op,even daarna voelde ik dat ze een naald door mijn tepel boorde, en dat is waanzinnig maar blijft altijd gevoelig. Deze tepel relatief gemakkelijk. Mijn linker tepel deed ze in twee duwtjes oepssss. Even ademhalen.

Maar ze zaten er in en tijdens deze handelingen kon ik via het masker iedere keer een glimp opvangen van de Meesteres. Die genoot zichtbaar van het geheel. Maar het was nog niet genoeg, want ik voelde dat ze nog wat klemmen erbij plaatste, ik dacht eerst op mijn tepels maar dat bleek dus niet het geval, want ineens golfde de stroom door mijn tepels, wow dat is pas heerlijk.
Ze zette in kleine stapjes de stroom steeds hoger. Zodra ze zag dat ik het weer kon hebben voelde ik dat ze hem weer verhoogde.

Het masker was inmiddels af en kon ik Haar recht in de ogen kijken. Ze voerde mij met regelmaat weer poppers. En ik was op dat moment echt in een roes. Ze kwam naast me zitten en streelde me, nu weet ik inmiddels wel dat het strelen van deze Meesteres een prijs heeft. Want zodra het strelen stopte kwam ze boven me hangen keek me aan en zette met een triomfantelijke blik een aantal klemmen naast de naalden op mijn tepels.
Ik dacht, ik doe net of het mij niets doet. En ik gaf kennelijk geen krimp dus pakte ze wat gewichten en hing deze aan de klemmen. Ze deed dit heel voorzichtig en behoedzaam. En keek mij recht in de ogen, Ze zag mij verstarren en dat was voor Haar het teken, met enig satanisch genoegen in Haar stem zei Ze, ‘’Je kan dit toch wel hebben slaafje’’ en dus kon ik alleen nog maar antwoorden ….Ja Meesteres , want nee was in dit geval geen optie. En vervolgens ging de stroom weer hoger.

Nu Ze voorlopig klaar was met mijn tepels kwam Ze heel voorzichtig over me heen zitten en zette Haar mooie billen op mijn gezicht. Zo als altijd sommeert Ze, ‘’mond dicht slaaf’’ en laat Zich dan zakken en onmiddellijk wordt mijn adem afgesneden . Als laatste ruik je de heerlijke geur van de Meesteres en dan is het volhouden geblazen. De Meesteres luistert goed naar de bewegingen die ik maak en gaat omhoog als Ze beweging voelt bij mij. Ze deed dit tot twee maal toe en de derde keer gaf Ze aan dat Ze pas omhoog kwam als het Haar zinde. En prompt, eigenlijk zonder waarschuwing liet Ze zich zakken. Hmm heerlijk wat een rush want je geeft nu echt alle controle uit handen.

Meesteres Vanessa ging zich vervolgens weer bezighouden met mijn slavenkut en rekte hem op met diverse maten dildo’s. Om uiteindelijk te eindigen met Haar beide handen begraven in mijn aars. Het gezicht wat Ze daarbij trekt is pure passie.

Het sluitstuk van deze sessie was soundplay , het oprekken van mijn plasbuis door middel van sounds. Hiervan kan de Meesteres echt genieten en dat merk je aan alles , Ze neemt er echt de tijd voor en doet het rustig aan uiteindelijk kwam ik tot sound 11. De Meesteres stimuleert je pik met haar handen en doet glijmiddel in je plasbuis, Ze strekt je pik een stukje uit en langzaam glijdt de eerste soundje buis in. Een heerlijk gevoel Ze manipuleert hem een beetje door te draaien en hem langzaam op en neer te bewegen. Ik heb een goed zicht op mijn Meesteres en wat Ze doet. Ze kijkt je soms zeer indringend aan, want Ze wil weten wat het met je doet en of Ze verder kan met de volgende sound. Ondertussen blijft Ze met je pik spelen en sta je soms op het punt om klaar te komen. Maar dat mag dus niet, niet eerder dan dat de Meesteres je het sein geeft. Het is een stuk intimiteit waarbij de sessie eindigt in een happy end voor de slaaf in dit geval van mij. Ik ben uiteindelijk heerlijk klaargekomen onder de masserende handen van de Meesteres met maatje elf in mijn slavenpik. Door het gewicht van de sound kon ik niet spuiten en kwam wel klaar. Toen de sound uiteindelijk werd verwijderd kwam daarmee ook mijn sperma met kleine golfjes uit mijn pik stromen.

We hebben nog wat gedronken en nagepraat en heb weer afscheid genomen van deze zeer bijzondere Dame met Haar sexie Duitse accent.

Wat mijn betreft een zeer geslaagde invulling van mijn zaterdag.
Met citaat reageren
Oud 11 November 2010, 20:01
johnnyboyboy johnnyboyboy is offline
Komt net kijken

Talking She is the best!!!!!!!!!!!!

She calls me by jonboy!!

She is simply the best there is!!! I have been trying out Dominant women for 4 years and none compares to Her!!!

Meesteres Vanessa is the Best there is!!!

Soon I will be visiting Her.

If you want to be dominated by a beautiful women who can understand what you are looking for, then She is perfect.

She does the best to give you what you want!!!
jonboy
Met citaat reageren
Oud 04 December 2010, 20:22
Komt net kijken

Standaard trio sessie met 2 Meesteressen

Afgelopen week een trio sessie gehad met Mrs Vanessa en Mrs Samantha in de Paradise club in Den Haag.

Ik zat volgens afspraak te wachten in de wacht ruimte van de club waar de sessie werd gehouden. Ik moest iets langer wachten dan normaal en had de tijd om vast wat te fantaseren over wat er zou gebeuren. Ik werd ontvangen door Mrs Samantha en die begroeting was heel kort en direct. Pak je ‘’spullen en meekomen’’ en vervolgens ging Ze mij voor naar boven. Was door deze strakke benadering wel even uit het veld geslagen. Maar de wandeling op weg naar boven gaf mij weer de gelegenheid om deze Meesteres weer even goed in mij op te nemen.

Zoals gewoonlijk was de aanblik weer oogverblindend en het mooie ranke lichaam met de strakke billen wiegde heen en weer op de super hoge laklaarzen,met daarboven een lak bustierre en een strakke suretex broek. De mooie lange donkere staart deinde heerlijk heen en weer. Bijna Hypotiserend

In de kamer aangekomen was het uitkleden en even opfrissen . Ik moest knielen en kreeg een collar om aan een riem en deze werd ook de gehele sessie als controle middel gebruikt ging het niet snel genoeg werd er hard aan getrokken. De Meesteres ging op de sling zitten en moest nog steeds geknield voor Haar gaan zitten. En toen begreep ik de houding van deze bloedmooie Domina. Want ik zou gestraft worden voor een fout die ik had begaan bij Meesteres Vanessa eerder die week. Nou dat zou deze Meesteres wel even afhandelen.

Dat ging van ball busting, veel vuldig spugen in gezicht en face slapping over in aan mijn haren trekken om te corrigeren. Het was duidelijk, de Meesteres had er zin en was op een missie. Ze was ui op mijn genade. Ik moest op de bondage stoel gaan zitten en werd vast gezet. Wederom werd ik bespuugd en moest duidelijk maken die fouten niet meer te maken en werd hardhandig op mijn plek gezet. Ze plaatste klemmen op allebei mijn tepels en keek daarbij behoorlijk sadistisch en kon een lach niet onderdrukken. Nou ja wat doe als een mooie Dame je toelacht? …juist je lacht terug ….advies …..doe dat niet als je vast op de stoel bij een Domina met een missie. Ze had het gezien en pakte per direct de zweep en mepte de klemmen in 1 slag van mijn tepels. Nou de reactie was daar wel degelijk moest even op mijn tanden bijten. Maar gaf verder geen krimp. Nou dat triggerde deze Meesteres wel. Want die zette de klemmen wat strakker en pakte er nog twee gemenere klemmen bij. Zo dat waren er twee per tepel. En ook per tepel werden de klemmen er zonder pardon afgemept. Even ter illustratie de klemmen vlogen door de kamer en kwamen in de andere hoek terecht. Dus van enige compassie was geen sprake.

Vervolgens werd een paddle gepakt en werden mijn tepels bewerkt met deze paddle en het scheeld niet veel of ik moest opgeven. Want een aantal slagen waren achter elkaar op en bepaalde plek en die kwamen echt aan. Het is nu een aantal dagen geleden en de striemen en bloeduitstortingen zitten er nog als een mooie herrinnering aan deze straf.

Vervolgens kwam Ze over mijn dijbeen heen zitten en keek mij recht in de ogen. Ik moest Haar aankijken en dat was heftig zo dichtbij en Ze rook heerlijk Haar lichaam zo dicht tegen me aan. Ik zag en twinkeling in Haar ogen en seconde later snapte ik waarom Ze had een kaars van de stoelleuning gepakt en liet en kaarsvet over mijn tepels lopen . Het gloeide heerlijk. Ze zag dat ik genoot en voelde dat Ze de kaars dichterbij mijn huid bracht . Nadat beide tepels bedekt waren, zei e ineens ‘’Hoofd naar achteren slaaf, tong uitsteken en voelde het kaarsvet neerdalen op mijn tong. ‘Mond dicht’; commandeerde Ze, en opeten. Pff had honger, maar miste wel een smaakje . Ze stond voor en zag dat ik naar Haar borsten keek, Ze deed plagerig Haar bustierre een stukje open en zei,’ja die zou je wel willen zien he!!. Ik beantwoordde bevestigend. Maar helaas het bleef bij dat kleine stukje. Maar wat een heerlijk uitzicht.

Mijn billen kregen uiteindelijk dezelfde behandeling van zweep en paddle. Dit is mijn 2e maal bij deze Meesteres en Ze weet al behoorlijk goed waar mijn grenzen liggen. En zoekt deze dan ook op dus kermen af en toe bewegen doet Haar niets Ze gaat gewoon door. Ze bitst je dan toe ‘’JE GAAT TOCH NIET OPGEVEN ?....IK HOOR TEGEN GEEN GENADE HE!!!!! Je weet voor wie je het doet ..Ik kan alleen maar intemmend antwoorden voor Meesteres Vanessa ..Voor Meestetres Vanessa.
En dat is ook echt zo alles van deze straf staat in het teken van mij commitment en overgave aan de beeldschone Meesteres Vanessa.

Wat meesteres Samantha betreft, dat beloofd wat voor de toekomst, want ik ben niet foutloos en hou daarbij van rellen en teasen en het opzoeken van grenzen. Dus zal het zo maar kunnen dat ik deze Meesteres weer tegen het mooie lijf loop.

Vervolgens werd ik bevolen om in de sling te gaan liggen en Ze deed een Strap on om. Ik werd in de sling vastgezet en geblindoekt. Mrs Samantha gaf aan dat Ze al dat rellen en eigenwijze gedrag er wel even uit zou pompen. Er werd een watje met poppers in mijn neus gepropt en vervolgens voelde ik zonder pardon de strap on naar mijn slavenkont ingedrukt worden. Ik moest aangeven wat ik van Meesteres Vanessa vond en hoe ik Haar adoreer om haar verschijning maar ook om haar Dominantie. Als de antwoorden even niet naar tevredenheid gingen werd er stevig doorgeneukt. En had ik steeds meer moeite om te antwoorden. Daarnaast lig je in een behoorlijk kwetsbare positie je hart over je Meesteres te luchten. Super spannend maar ook dood eng. Ik ben normaal niet zo een prater dus is voor mij een behoorlijke stap geweest.

Toen Meesteres Samantha het genoeg vond trok Ze de blinddoek af. En ik schrok want ik keek recht in het mooie ranke gezicht van Meesteres Vanessa. Ze was de hele tijd binnen geweest en heeft zelf dit deel van de straf uitgevoerd. Ze zag er weer onwerkelijk mooi uit was ook geleed in een lakbustierre aan met daaronder een hipster slip en laarzen. Een waanzinnige aanblik en ik sloeg nog verder dicht. Ze had dus direct al mijn bekentenissen gehoord. Ik moest voor Haar knielen en Haar bevallige hand kussen. Dat ging niet helemaal vlekkeloos of was ik toch weer aan het rellen in ieder geval Beide Domina’s reageerden wel maar deden niets en lieten het verder voor wat het was.

De verdere sessie zette zich voort in de andere kamer waar ik op bed werd vastgebonden in diverse standen werd gefist. En echt veel heeft de reveu gepasseerd zoals facesitting, het tandwieltje, cbt. En als ik niet snel genoeg reageerde stonden de Meesteressen om de beurt op om mij aan te sporren om te luisteren .Meesteres Vanessa drukte heel gedesideerd de spike hakken van Haar laazen in mijn tepels, ai, dat miste zijn uitwerking niet. Ze vroeg of ik al opgaf en zei nee. We keken elkaar recht in de ogen en ik was echt niet van plan op te geven , Oke foutje, want ze drukte toen rustig verder door . en die resultaten zijn ook nu nog zichtbaar. Opgeven wilde ik niet want dat verwachtte mijn Meesteres niet van deze slaaf in opleiding.

Tijdens deze hele sessie kon ik mijn ogen niet van Meesteres Vanessa afhouden, ze had ook nog Haar bustierre uitgetrokken en ik werd er niet echt rustiger van want Haar volle d cup priemden nu vrij in de lucht. Wat een heerlijke gezicht

De keren dat Ze zich over mijn heen boog en ik Haar heerlijke geur kon opsnuiven Haar Godelijke sappen mocht proeven die indrukken blijven nog wel een tijdje hangen.

Bij de volgende aarzeling van mij kant, stond Meesteres Samantha op en zette zonder pardon Haar voet op mijn keel en moest Haar weer aankijken Ze bleef doordrukken.

Als sluit stuk sloegen beide Meesteressen de handen ineen om mij een dubbelfist te geven. Na en paar keer oprekken, drukte Ze allebei hun vuist die verstrengeld in elkaar diep in mijn slaven kont. Wow. Heftig en heerlijk tegelijk.

Als allerlaatste moest ik mij aftrekken terwijl Meesteres Vanessa boven mij ging staan en mij onderplaste maar Meesteres Samantha plantte Haar vuist nog even diep in mijn kont . Om mij nog even heftig te grazen te nemen. Als laatste trok Ze haar gebalde vuist in 1 ruk uit mijn kont. En dat alles was genoeg om klaar te komen. De aanblik van mijn Meesteres boven mij het gevoel wat Mrs Samantha gaf was overweldigend,

Ik heb weer een spannende en gave sessie achter de rug met deze twee Beeldschone en meedogenloze Meesteressen. Ze hebben allebei hun eigen karakter, uitstraling en sadisme. Maar in een trio sessie zoals ik heb ervaren worden deze karakters nog versterkt en slaat het om in 1 woord ‘Meedogenloos’ in de breedtse zin van het woord.

Het laatste beeld van die avond was de blik in de ogen van die beeldschone Meesteres Vanessa. Nog even die ene aanraking , haar geur opsnuiven en dan weer de nacht in.
Met citaat reageren
Reageren

Labels
103058, 526705

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten