Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 01 November 2017, 11:28
bart608 bart608 is offline
Komt net kijken

Standaard Meesteres Car - Amsterdam

Niet zo lang geleden ben ik voor de tweede keer geweest bij meesteres Car in Amsterdam.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...-meesteres-car

Nadat ik gedouchd had en lingerie en een satijnen dienstersjurkje had aangetrokken moest ik binnen komen en voor haar knielen. Op mijn verzoek had ze haar kut en kont niet gewassen. Het was 9 uur in de ochtend en ze trok haar zwaar gepiercte kut open en beval me haar diep te likken. Ik likte lekker haar kut uit en ze piste in mijn mond. Ik slikte alles door. Ik moest gaan liggen en ze ging boven mij staan en piste mijn jurkje helemaal nat, daarna ging ze op mijn mond zitten en ik likte de pis van haar kut. Ze ging met haar ongewassen kont op mijn mond zitten en ik stopte mijn tong diep in haar kontje. Ik genoot van de smaak. Ze vond mijn satijnen slipje mooi en reed met haar natte kut over mijn lul die verpakt zat in het satijn. En mijn slipje werd nat van de pis en haar kutgeil. Toen gebeurde er iets wat ze eigenlijk niet wilde. Ze ging naast mij staan terwijl ik nog op de grond lag en probeerde nog wat psi uit haar blaas te persen. Per ongeluk poepte ze een kwak op de grond en enigszins beschaamd wilde ze het afvegen. Maar al heel lang fantaseerde ik om zoiets een keer te proeven maar had dat nog nooit gedaan. Ik zei dat ze met haar kont op mijn mond mocht komen zitten zodat ik haar schoon kon likken. Een beetje twijfelend deed ze wat ik vroeg en voor het eerst likte ik een vieze aars schoon en het maakte me bloed geil. Ik heb haar helemaal uitgelikt en nog een vinger erin gestoken en ook die afgelikt. Toen kwam ik spontaan hevig klaar.
Meesters Car is een geile perverse meesteres die haar afspraken nakomt en ik ga zeker nog een terug. Ik weet o.a. dat ze wel eens een bare gangbang organiseert en ik wil dan graag haar volgespoten kut schoonlikken.
Met citaat reageren
Reageren

Labels
553348

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten