Kinky Forum  

Ga terug   Kinky Forum > BDSM Hoekje > Ervaringen met BDSM

Ervaringen met BDSM Schrijf en lees hier de ervaringen met BDSM.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 20 September 2011, 09:35
slaafmartin slaafmartin is offline
Komt net kijken

Standaard Mrs Illucia - Den Haag (vh Rotterdam)

Ik kom al een tijdje bij deze fantastische meesteres en iedere keer is het weer een feestje om me aan haar te mogen onderwerpen. De eerste keer dat ik bij haar kwam was ik behoorlijk zenuwachtig, ik had wel eerst op haar website gekeken: http://www.kinky.nl/Advertentie_Mrs_Illucia_laat_dromen_uitkomen__Durf _jij_.aspx?id=78733&show=home, maar voor het eerst bij een meesteres is toch wat anders want ik had nog geen enkele ervaring. Gelukkig wist ze me al snel op mijn gemak te stellen met haar vragen wat ik wel en niet leuk zou vinden. De eerste sessie was dan ook nog vrij mild, zoals ik nu weet, maar voor mij toen toch vrij heftig en een geweldige belevenis.

Meesteres Illucia weet me ook nog steeds iedere keer weer te verbazen met haar creativiteit, spontaniteit en soms sadistische trekjes. Het voelt gewoon goed om me aan haar grillen over te mogen geven en ik geniet er steeds weer van hoe ze me tot nieuwe hoogtes weet te krijgen. Dankzij haar heb ik er ook een paar nieuwe fetishes bij gekregen, ik vind het nu heerlijk om soms als sletje gekleed en gebruikt te worden. En de machteloosheid van een bondage en het vacuümbed zijn geweldige ervaringen. Vol overgave begeef ik me dan ook aan haar voeten, want ik merk gewoon dat zij het leuk vindt om te domineren en dat het meer voor haar is dan werk. Een echte domina in hart en nieren.

Laatst gewijzigd door Support; 15 April 2012 om 11:12 Reden: Link bijgewerkt.
Met citaat reageren
Oud 31 May 2012, 15:11
onderdaan onderdaan is offline
Komt net kijken

Standaard

Ik heb een leuke sessie gehad bij deze meesteres. Of ik er nog een keer naar terug ga dat denk ik niet, ik heb al een dame waar ik al lange tijd kom en ik wilde eens kijken of ik ergens anders beter kon krijgen.

Maar dat ligt niet aan deze meesteres, ze is goed in wat ze doet.
Met citaat reageren
Oud 06 December 2014, 13:10
ocinfaals ocinfaals is offline
Komt net kijken

Standaard Mrs. Illucia, Den Haag

Ik ben 'n rubber fetisjist in hart en nieren en mijn eerste ervaring met dit materiaal gaat heel ver terug, om precies te zijn, tot aan mijn jonge jongens jaren, toen ik 'n groot bruin/rood rubber laken in mijn bed ontdekte om het matras te beschermen tegen het bedplassen, zoals mijn moeder mij vertelde. Terwijl ik dit nu zit te typen ruik ik de indringende geur er weer van en ook toen was ik overweldigd door de geur ervan en begon er regelmatig mee te spelen nadat ik naar bed was gebracht voor de nacht. Helaas na enige tijd was dit laken verdwenen uit mijn bed en ach als kind zijnde vergeet je het op 'n gegeven moment. Totdat ik ongeveer 24 jaar geleden mijn tweede vrouw ontmoette en daarna in 2001 mijn laatste partner, die helaas in 2009 is overleden. Deze twee dames hebben mijn leven als rubber liefhebber weer opnieuw doen opleven, omdat zij beide liefhebsters waren van dit materiaal maar ook van het SM spel hielden.
Dit heeft mij er toe aangezet om als alleenstaande man aan het eind van 2011 te gaan zoeken naar 'n passende Meesteres voor mijn liefhebberij en dit zoeken heeft begin 2012 tot resultaat gehad dat ik HAAR gevonden heb.

Sinds die tijd bezoek ik Meesteres Illucia maandelijks en ben ik verslaafd aan Haar geworden en dank ik deze geweldige Meesteres voor de hele fijne sessies die ik heb gehad en nog lang hoop te hebben de komende jaren.

'n Vriendelijke groet van ocinfaals (en misschien ooit tot ziens)

Laatst gewijzigd door Support; 07 December 2014 om 19:37 Reden: links naar andere websites verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10 March 2016, 13:29
Komt net kijken

Standaard 'n Adembenemende Meesteres Illucia

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik op deze website iets geschreven heb over deze Meesteres, maar geloof me maar, ik heb niet stil gezeten hoor.
Hoewel elke sessie met Haar goud waard is geweest voor mij, zijn er zeker sessies die er boven uitsteken omdat je als slaaf toch ook je voorkeur voor een bepaald onderdeel kan en mag hebben en die van mij zijn, tepel marteling en breath play.
En deze onderdelen van het BDSM spel zijn in mijn laatste sessie ten volle benut door deze adembenemende Meesteres, eigenlijk wel een leuke woordspeling. Want Zij zag er niet alleen adembenemend uit, maar ontnam mij ook met grote regelmaat de adem door de 3 liter ademzak die aan mijn gasmasker bevestigd was dicht te houden, waardoor je je eigen adem hergebruikt totdat er geen zuurstof meer in zit en dat is al zwaar op zich, maar als dan ook gelijkertijd je tepels gemarteld worden, dan is dat extra (lekker) zwaar.

Mochten er nu mensen zijn die na het lezen van deze korte BDSM sessie impressie denken, dat zou ik ook wel eens mee willen maken, ga dan even naar deze site http://www.kinky.nl/Advertentie_Mrs_Illucia_laat_dromen_uitkomen__Durf _jij_.aspx?id=78733&show=home, waar je veel meer over Haar te weten kunt komen.

Bedankt Meesteres Illucia voor deze sessie en tot gauw.
ocinfaals
Met citaat reageren
Oud 18 October 2016, 15:34
Komt net kijken

Standaard Open Huis ...

Hallo BDSM liefhebbers,

Het is al weer een poosje geleden dat ik iets geschreven heb, maar wat ik nu ga schrijven vind ik eigenlijk wel passend, omdat er anno 2016 nog steeds een taboe heerst bij heel veel mensen over BDSM. Eigenlijk begrijp ik het niet want iedereen heeft in zijn jeugd hier wel iets mee te maken gehad. Wat te denken van gestraft worden door je ouders, of één van hen, bijvoorbeeld naar je kamer gestuurd worden omdat je iets uitgevreten had wat niet door de beugel kon (EENZAME OPSLUITING), een paar tikken met de broekriem van je vader op je kont (ZWEEPSLAGEN).
En voor de ouderen onder ons was het straffen op school ook nog heel gewoon, handen ophouden en dan kreeg je van de meester een flinke tik met de liniaal op je handpalmen, of je werd met je gezicht naar de muur in de hoek gezet.
Dan was er ook nog indiaantje spelen, waarbij twee groepen elkaars tegenstanders waren en als je dan een tegenstander gevangen had genomen, bond je hem of haar vast aan een boom (HET MACHTELOOS MAKEN).
Dit zijn zomaar wat voorbeelden die heden ten dage in een BDSM sessie voorkomen. En dus begrijp ik niet waarom de mensen zo moeilijk doen als het onderwerp BDSM eventueel ter sprake komt, schaamt men zich zo om er voor uit te komen dat ze soms wel eens van deze gedachten hebben en zijn ze bang dat de andere(n) ze voor gek zal verklaren. Ik weet het niet maar praten hierover kan zeker geen kwaad en de andere partij zou dan wel moeten luisteren natuurlijk, anders is het nutteloos.

Hierop aansluitend vind ik het een goede zaak dat mijn Meesteres Illucia zich inzet voor mensen met BDSM gevoelens die nog niet precies weten hoe alles in zijn werk gaat. Daarom geeft Zij 2x per jaar een Open Huis in de Studio die Zij samen met Meesteres Kate runt. Laagdrempelig want het is gratis en de Studio wordt opengesteld van 17.00 tot 21.00 uur, waar iedereen (mits 21 jaar), onder de bezielende leiding van één van deze Meesteressen, kan rondkijken en alles op BDSM gebied kan vragen aan Hen en ondertussen gaan de huisslaven rond met een drankje (geen ****hol of koffie) en een hapje. Het enige wat je moet betalen is het parkeren van de auto vanaf 18.00 uur. En dan zou ik bijna het belangrijkste zijn vergeten en dat is de datum van dit evenement dat alweer de 12e uitvoering gaat worden.

9 november 2016

Vriendelijke groet van Meesteres Illucia en wil je meer informatie klik dan even op deze link,
http://www.kinky.nl/Advertentie_Mrs_...uitkomen__Durf _jij_.aspx?id=78733&show=home,
Met citaat reageren
Oud 20 March 2017, 22:47
Robbie12 Robbie12 is offline
Komt net kijken

Standaard Meesteres Illucia

Meesteres Illucia,

Het was dinsdag in de ochtend dat ik bij meesteres Illucia mocht langs komen voor alweer een geweldige latex sessie. Dit is denk ik al voor de zevende keer dat ik mocht langs komen en elke keer weer is de sessie met van alles erop en daaraan geweldig. Ondertussen zie ik dit ook niet meer als een sessie, omdat de meesteres er alles aan doet om jou gerust te stellen. Hier spreek je toch wel van professionaliteit!

Om te beginnen spreek ik altijd op de dinsdag met meesteres Illucia af. Je gaat toch wel weer met gezonde spanning richting de studio van de meesteres, wat overigens alles heeft! Persoonlijk hou ik zelf erg veel van bondage en latex wat ook weer deze keer aan bod kwam. Eenmaal voor de deur aangekomen belde ik aan. Paar seconden later werd de deur voor mij geopend en daar stond zoals altijd de prachtige meesteres op mij te wachten, eenmaal binnen zak ik uit respect door mijn knieën om de meesteres te begroeten en als je eenmaal binnen bent begint het....

De meesteres verwees mij door om te gaan douchen en daarna om een latex catsuit aan te trekken, latex masker en de hand-voetboeien om te doen. Als ik daarmee klaar was kon ik naar binnen door op mij knieën te gaan wachten op de meesteres. Toen de meesteres binnenkwam werd ik meteen van top tot teen geïnspecteerd en zodra alles goed was konden we beginnen. De meesteres begon rustig aan met mij ondanks dat ik zeven ben geweest ben ik gewoon nog een beginner en we begonnen met bondage en werd vast gezet aan een stoel. Machteloosheid is ook heerlijk om dat weg te geven aan meesteres Illucia, die weet daar wel raad mee.... Echt iets om mee te maken. Eenmaal los gemaakt van mijn stoel stond ik op en gingen we iets nieuw proberen maar doordat ik te snel opstond werd ik uit het niets duizelig en stond op het punt om te gaan vallen. Doordat ik dit vroeg tijdig aangaf ondernam de meesteres meteen actie, deed het masker af en de boeien af. Ging daarna zitten en kreeg een cola om bij te komen. Waren het de spanningen of had ik te weinig gegeten? Kan het zelf niet verklaren! Maar wat ik wel kan zeggen is dat de meesteres gelijk actie ondernam en het spel stil legde. Wat voor beide partijen jammer is dat het spel stopt. Maar gezondheid gaat voor alles en dat had de meesteres goed gedaan. Doordat kom ik sowieso weer terug voor een ander spelmoment. We spreken hier over een top meesteres met veel ervaring. Want uiteindelijk wou ik zelf weer verder met het spel, wat de meesteres niet adviseerde. De meesteres wou dat ik een andere dag zou terug komen maar ik wou zelf doorgaan. Zo werd ik nog in bondage gezet en ik mocht in het vacuümbed, ook dat was een fantastische ervaring.

Tot slot is dit een slaaf die zeker gaat terug komen en iedereen die nog er nog heen gaat, adviseer ik iedereen om naar meesteres Illucia te gaan!

Groetjes slaaf van Meesteres Illucia
Met citaat reageren
Oud 29 March 2017, 12:22
Komt net kijken

Standaard 13e OPEN HUIS

Beste allemaal,

Als slaaf van Meesteres Illucia heb ik de eer om iedereen uit te nodigen op 12 april voor alweer het 13e Open Huis in Studio "House of SubMission" te Den Haag.
Tijdens ons Open Huis is iedereen welkom, mits minimaal 21 jaar en zich normaal en respectvol gedraagt.
Groepjes worden niet toegelaten, behalve wanneer dat van tevoren via de mail is aangemeld.
Mensen die alleen maar komen socializen worden verzocht om dit te doen op de daarvoor aangewezen evenementen.
Ook zijn er geen sessies mogelijk tijdens het Open Huis.
De aanwezige huisslaven zorgen voor een drankje en de Meesteressen zorgen voor de informatie en rondleiding en die Meesteressen zijn, Meesteres Illucia en Meesteres Kate.
Kom kijken waar slaven en slavinnen zich onderwerpen, proef de sfeer van een echte, serieuze SM-studio welke vele anderen achter zich laat.
Aanschouw het grote rad, huiver onder de professionele takelinstallatie, bewonder jezelf in de grote spiegels, neem eens plaats in de cel, ruik eens aan het soepele leer, spiegel jezelf in het hoge plafond, laat je vingers eens langs het latex-bed gaan en geniet van de rillingen over je rug.
Of je nu Dominant of onderdanig bent of misschien nog niet eens weet welke richting het dichts bij je ligt, een ieder is welkom om een kijkje te komen nemen en vragen te stellen.
De toegang is gratis, aanvangstijd is 17.00 uur t/m 21.00 uur te Den Haag.
Tot 18.00 uur gratis parkeren, daarna betalen bij de automaat met chipknip/pinpas.
Altijd al een SM-studio van binnen willen bekijken?
Kom dan kennismaken met Meesteres Illucia en Meesteres Kate en laat je (rond)leiden.
Voor meer informatie klik dan even op deze link,
http://www.kinky.nl/Advertentie_Mrs_...uitkomen__Durf _jij_.aspx?id=78733&show=home,

Met vriendelijke groeten van,
ocinfaals, slaaf van Meesteres Illucia

Laatst gewijzigd door Support; 29 March 2017 om 18:23 Reden: adresgegevens verwijderd
Met citaat reageren
Reageren

Labels
78733

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten