|
|||||||
| De Babbel & Discussie Club Discussies voeren en babbelen over van alles en nog wat, gelieve hier in dit Forum. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() ...misschien wel de zwarte Kinky kerk...![]() Als jeroenmajoor zowel een fake-recensie als een fake-advertentie plaatst wordt hij meteen (terecht) aangepakt, dus waarom zou 'pikkie' vrijuit gaan... ![]() Gelijke monniken gelijke kappen...
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() Elise. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Een eigen mening hebben, waar je vervolgens ook achterstaat heet zeuren. Ik zie het toch anders, iemand die zoiets zegt, wil de mening van een ander niet respecteren en wil zijn eigen wil bij iemand opdringen door het af te doen als zeuren. Daar wil ik niet eens mee in discussie gaan. Ga jij maar lekker door met je ongezouten mening te geven. Liefs van Piet.
|
|||
|
|||
|
Het is wel een feit dat advertenties (niet alleen op kinky) met ruwe dan wel gore titels vaker worden open geklikt dan die met een milde titel. Dat wil niet zeggen dat desbetreffende ook meer klanten krijgt, want wie lezen dat soort advertenties? Ik denk dat veel pubers 'pakkende' titels interesant vinden en ze met genoegen lezen en als er dan ook nog een gore foto bij staat dan is het helemaal bingo
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Veel bekijks maar weinig handel dus wil je zeggen, zou kunnen. Vroeger hadden o.a. de Playboy en nog ranziger blaadjes op verborgen plekjes.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Die pubers denken dat zulke zaken normaal zijn en stellen hun verwachtingen daarop af. Vooral jongens eisen van de meisjes dat die hetzelfde doen als wat ze hebben gezien op foto's en filmpjes. En als meisjes dat niet willen worden daar problemen over gemaakt en dan hebben we het over pubers, wat moet dat worden als ze ouder zijn ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Als we het toch over verruwing hebben
![]() http://www.kinky.nl/Advertentie_Nina...3329&show=home Ronduit belachelijk dit soort texten. Elise. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door pilo; 31 juli 2010 om 14:05 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
) al vermeld: Citaat:
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() En wederom: Aha, ook dat wist ik niet, misschien dat dit de aandacht trekt van de moderators ![]() Liefs Elise. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vrouwenhandelaar Saban B. ontsnapt | Risto | Uit de krant of ander nieuws | 40 | 30 juni 2010 15:18 |
| Vrijwilligers klantenpanel raamprostitutie gezocht | Klantenpanel | De Babbel & Discussie Club | 20 | 20 april 2010 11:31 |
| Boardregels van Kinky | Jaccoone | De algemene regels van het forum !! | 1 | 22 januari 2010 19:22 |
| Red de wallen. | superman777 | De Babbel & Discussie Club | 0 | 04 april 2009 20:46 |