|
|||||||
| Waar kan ik terecht voor............ Stel hier je vraag waar je terecht kan voor .......... |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Hey allemaal,
Ik ben 18 jaar oud en sinds 1,5 jaar ben ik erachter gekomen dat ik onderdanige gevoelens heb, maar omdat ik nog helemaal nieuw ben in die wereld weet ik nog niet goed waar ik moet beginnen zoeken en hoe of wat. Dus ik zoek een meesteres (leeftijd etc maakt niet uit) die bij mij langs kan komen in omgeving Noord Brabant. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, Red
|
|
|
||||
|
||||
|
Hoi Red,
Kijk voor Brabantse meesteressen eens op kinky.nl bij: - Dita - Luana - K.K. - Arcana Of vraag advies aan The Bitch, een moderator hier op het forum.
|
||||
|
||||
|
We hebben toch een kinky en sm advertentie rubriek.
Als je zoekt moet je wel een dame vinden die naar je toekomt, de meeste Meesterssen hebben een ingerichte studio. En als je nog nooit een een commerciele dame bent geweest, maak goede afspraken! Schrijf van te voren eens op wat je wensen en fantasieen zijn, bespreek dat met de dame goed door. De meeste Meesteressen doen niets op erotisch gebied, wil je dat wel vraag er naar zo voorkom je teleurstelling. Bespreek ook een codewoord bv stop of genade mocht er iets zijn wat je te hard of niet lekker vind dan stopt de dame met waar ze mee bezig is. Succes en mocht je eens een sessie ondergaan laat ons dan eens weten hoe het gegaan is. The Bitch even online vanuit mijn vakantieadresje
|
||||
|
||||
|
Beste Red, ik heb veel ervaring in SM-sessies met nieuwe subjes en ik kom in Noord-Brabant ook aan huis. Je vindt mij onder de naam Jessy Lynn. Voeg me toe op msn en bespreek wat je wensen en verlangens zijn en uiteraard ook je grenzen. Ik werk met kleurencodes en stopwoorden en ben voor veel in
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Advies gevraagd | Ceesie | Waar kan ik terecht voor............ | 26 | 02 juli 2010 23:25 |
| Advies gevraagd | Goddess | Dames onder elkaar! | 4 | 07 december 2008 19:52 |
| Advies graag | Lindsay | Dames onder elkaar! | 5 | 05 augustus 2008 20:45 |
| Advies overheid: Sexercise! | Waterlander | Uit de krant of ander nieuws | 0 | 10 februari 2008 12:28 |