|
|||||||
| De Babbel & Discussie Club Discussies voeren en babbelen over van alles en nog wat, gelieve hier in dit Forum. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Hey Nikki, je weet toch dat het moeilijk is voor je ex om zijn mond te houden, maar hij maakt wel mooie foto's.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() Dat het om 'pimps' gaat ontken ik niet. De vraag is en was of het om gedwongen prostitutie gaat. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
dat is idd wel gevraagd aan Alco, ook is het 99.99% zeker dat het hier ging om gedwongen prostitutie wanderer.Liefs Elise.
Edward A. Murphy: "Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen". Laatst gewijzigd door elise25; 07 september 2010 om 21:00 |
|
|
||||
|
||||
|
Waar prostitutie is zijn ook pimps erg schokkend is dat natuurlijk niet.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ach, je leest de advertentie hoe lager de teksten hoe lager de normen van de dame/pimp/klant.
Ik noem dat productie het bed is nog warm van de vorige sexpartij als jij erin komt. Deze dames bellen is vaak lastig en meestal zijn het de gesprekken die zeer mat zijn. Daarom haak ik dan ook letterlijk af, ga geen pooier sponsoren of nog erger.
|
||||
|
||||
|
Geef mij ook maar dames die voor zichzelf werken, ik heb ook niks met pooiers.
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vrouwenhandelaar Saban B. ontsnapt | Risto | Uit de krant of ander nieuws | 40 | 30 juni 2010 15:18 |
| Vrijwilligers klantenpanel raamprostitutie gezocht | Klantenpanel | De Babbel & Discussie Club | 20 | 20 april 2010 11:31 |
| Boardregels van Kinky | Jaccoone | De algemene regels van het forum !! | 1 | 22 januari 2010 19:22 |
| Red de wallen. | superman777 | De Babbel & Discussie Club | 0 | 04 april 2009 20:46 |