|
|||||||
| Wie heeft ervaring met.....? Stel hier je vraag naar ervaringen met een bepaalde dame, man of stel. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
dit ziet er heerlijk uit :-)
heeft iemand al ervaring met haar? http://www.kinky.nl/Advertentie_lekk...4213&show=home |
|
|
|||
|
|||
|
Nou ik heb een ervaring!
Afgelopen donderdag heb ik haar gebeld, met de vraag of ik vrijdag langs kon komen. Ja geen probleem. Bel mij om 10:00. Oke ik bellen neemt ze niet op. Bellen bellen bellen. bellen bellen bellen. Ik wilde deze lekkere latina wel eens neuken. ze vertelde dat als hij schoon was ze ook zonder condoom zou pijpen. Ik was zo geil van haar geworden. Maar mevrouw nam niet op. Ik vertrouw het niet meer. Toen in de middag maar naar thai lana geweest. Nou dat had ik ook beter niet kunnen doen. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Meesteres Vanessa - wie heeft ervaring met meesteres Vanessa | annanas | Wie heeft ervaring met.....? | 1 | 26 april 2010 07:39 |
| Wie heeft er een ervaring met lana uit almere | De-matzo | Wie heeft ervaring met.....? | 7 | 12 december 2009 23:42 |
| nieuw forum !!! wie heeft ervaring met ???? | heinvermeer | De Babbel & Discussie Club | 7 | 20 juni 2005 22:42 |