Mijn lief had het ook ooit voor dat na ongewensd onveilig geneukt te hebben (zij smeekte die kerel om het condoom aan te houden, noppes), ziek werd. Griep en kwenie wa nog allemaal, tis al langer geleden. Maar het was een man uit een "risico-land" en het was tegen haar goesting, dat volstond voor een stevige mindfuck. ze liep echt lang rond met dezelfde symptomen als een acute HIV besmetting en hoe drukker ze zich hierover maakte, hoe zieker dat ze werd. Het zat uiteindelijk allemaal tussen haar oren, ze heeft nooit niks opgelopen maar ze heeft vaak voor dat haar geest haar lichaam ziek maakt. Zij mag dan wel overgevoelig zijn maar een ziekte gelijk HIV is voor niemand een lachertje, dus misschien dat jij ook vooral uit paniek effectief een ziekte (niet: dé ziekte) ervan gekregen hebt.
Want waar profiteert de griep uiteindelijk van? een zwak immuunsysteem, net als HIV. Wa verzwakt uw immuunsysteem? Stress. wat doe je wanneer je denkt dat je risico op HIV hebt? STRESSEN!