|
|||||||
| Kinky info/hulp forum Heb je een vraag of een probleem , die met Kinky te maken heeft, plaats en/of vindt het hier. Natuurlijk kun je ook naar support mailen. support@kinky.nl |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik deel deze mening
|
||||
|
||||
|
Ondanks dat ik het een belachelijk resoluut besluit vind dat deze functie is gesloten en aangezien er voor- en tegenstanders zijn (dus niet alleen tegenstanders...
), is een poll de 'eerlijkste' manier om te besluiten deze functie open te houden of te sluiten...(hoewel ik een poll natuurlijk eigenlijk overbodig vind, maar dit is nog de enige weg...)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Liefs Elise. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() ![]() .
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Sorry, zininsex vindt je een negtieve toon hebben. Privicywetgeving gaat erg ver, verder dan een polletje op deze site.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Dan ziet niemand wat je doet... Dat kunnen ze gewoon vrijgeven.. voor iedereen... Zodat je het ZELF aan en uit kunt zetten....
|
||||
|
||||
|
Zo! Topic op slot, ga maar weer ergens anders gal spuwen. Er komt geen poll en er wordt geen besluit terug gedraaid. Deze discussie is dus nu klaar.
Groet, Jaccoone
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verbieden van een recensie | pilo | De Babbel & Discussie Club | 1311 | 31 juli 2010 08:57 |
| Boardregels van Kinky | Jaccoone | De algemene regels van het forum !! | 1 | 22 januari 2010 19:22 |
| sessie met bezoeker | phedre | Ervaringen | 0 | 07 september 2009 11:51 |