|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Het is dezelfde inderdaad. Kijk eens op Hookers.nl... |
|
|
||||
|
||||
|
Lees svp mijn pm en voeg me toe op msn, misschien kan ik wat voor je betekenen
|
||||
|
||||
|
Een goede meesteres vinden als je enigszins (lichamelijk) gehandicapt bent en ook niet meer al te jong, is moeilijk, toch al menig prettig uurtje beleefd (o.a. met 2 dames die ook actief zijn op het kinky-forum!).
|
|
|
|||
|
|||
|
Klopt, al vraag ik me af of leeftijd (en eventuele handicap) hierop van invloed is
![]() Het is sowieso al behoorlijk moeilijk om een BDSM-partner te vinden die bij je past
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
http://www.kinky.nl/Advertentie__Den...7983&show=home Vertrouwen is het allerbelangrijkst in een sm spel, dat zal jij toch beamen, I.? Deze 'meesteres' is heel onbetrouwbaar gebleken. Als je zonder schade terug naar huis wil, ga dan Niet! Groet, A44 |
|
|
||||
|
||||
|
Veiligheid vertrouwen, vrijwilligheid...
Heb jij over haar een recentie geschreven, zo niet wil je dat alsnog doen dan. En waarom ze onbetrouwbaar is zou je dan wat uitgebreider kunnen schrijven. groet The Bitch Citaat:
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Meesteres Yria | slaafmarcel | Ervaringen Prive dames en heren. | 0 | 07 juli 2008 12:57 |
| Misschien een idee een rubriek gezocht! | miranda29 | De Babbel & Discussie Club | 9 | 01 april 2006 14:41 |