PDA

Volledige versie bekijken : Hollandskoppel - Turnhout

Willem Noorloos
26 April 2018, 13:52
https://www.kinky.nl/stellen/prive-ontvangst/turnhout/580903-hollandskoppel

Nu heb ik 2 keer een recensie getypt en twee keer gaat het fout... Doe ik het een 3e keer, maar alleen omdat het Mirthe is!
Want Mirthe is een lofzang waard: Knap gezicht, mooie ogen, prachtig haar, heerlijk lijf (sommige vrouwen zijn gezegend) heerlijke borsten met zalige tepels, strakke buik, een heerlijke kont en dan een paar benen! Het lijkt wel een vleeskeuring maar ik wil alleen maar zeggen: wat een heerlijke vrouw is dit zeg!!! Tjonge wat een feest, en ik ben nu drie keer geweest en het was drie keer feest!
Ze sloopt je, echt waar! En ze houdt inderdaad van onderdanige SM (da's dan niet mijn ding maar je gaat meedoen) en ze geniet van een paar klappen op haar billen. Ik krijg al weer zin als ik dit type, terwijl ik amper nog kan lopen!
Ze doet ook gangbangs (ben ik niet van, ook nog nooit gedaan maar dat terzijde) en ik denk dat alle deelnemers een hoop lol hebben. Wat heeft ze er zin in zeg. Echt lekker!
Uiterlijk 9
Ontvangst 9 (haar vriend,Richard, maakt de afspraken. Dat gaat keurig en hij leidt je het laatste stuk naar het bewuste appartement. Misschien ook meteen een controle, dat weet ik niet, maar het werkt prima!
Prijs kwaliteit 9
Waarom geen 3 keer een 10? Je blijft een Nederlander he... Maar Mirthe steekt echt een heel eind boven het koren uit!
Komt ze bij jou in de buurt (soms zoeken bij gangbangs) maak een afspraak! Want je zult echt een hoop lol hebben. Alleen als ze in Turnhout komt niet allemaal gaan bellen want dan kan ik er niet meer bij...:):);)